![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 19/9![]() Datum: 2011-09-19 Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Norge Liga: 2 Div Avd 4 Match: Fjellhamar - Lillestrom 2 Period: ft Spel: Lillestrom 2 Insats: 9 Odds: 1.600 Bolag: Betsafe Motivering: Lillestrøm fokuserer mye på utvikling av unge spillere. Denne sesongen har mange egenutviklede spillere fått mye spilletid og flyttet opp til A-lagstroppen. Lillestrøm 2 satser hardt på å rykke opp til 2.Divisjon denne seongen for å få en best mulig utviklingsarena for sine talenter. Laget ligger bra i rute til å klare dette. De ligger på 1.plass med 16-2-2 og 58-23 i målforskjell, og på bortebane har de 9-1-0. Fjellhamar ligger trygt plassert på 8.plass med 7-3-10 så langt med 41-43 i målforskjell. De har tapt 5-1, 4-0, 1-5 på de tre siste kampene mot lagene som ligger på 2-,3- og 7.plass. Det gjennstår seks kamper i serien og LSK 2 ligger kun tre poeng foran Grorud. Andreas Fjelstad, Effiom Otu Bassey, Nicolas Mezquida, Nicolay Solberg, Kristoffer Tokstad og Pål Steffen Andresen er seks av spillere som kan være med i kveld fra A-lagstroppen. LSK 2 har mye å spille for mens Fjellhamar ikke har noe særlig å spille for. Denne bør LSK vinne med flere mål. Lykke til om du følger! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Dagens fotboll 19/9
Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar.
Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Oddset har stigit så jag testar överspel i Haka-Mariehamn till 1.862@Pinnacle
Haka är ojämna sett till resultaten men gör i princip alltid mål och släpper in minst 1 också. Får tillbaka anfallaren Metzger och har revansch att utkräva för 1-2 förlusten på vårsäsongen. Mariehamn inget bra bortalag men har två raka segrar nu och satte 5 mål på jumbon senast när de vann 5-2. Båda lagen i mitten utan något att riskera och 6 av 7 senaste mötena har gått över 2.5. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Vad tror folket om Besiktas hemma idag?
1,35 @ unibet i skrivande stund |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 61Fotbolls Godis Stats: 23 - 18 - 1 ROI: 112.85% Vinstprocent: 56.10% |
![]()
Besiktas bör vinna trots saknad av två nyckelspelare. Men man vet aldrig, jag avstår spel på 1.35 då framförallt H.Postiga saknas
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136Lets go Live Stats: 477 - 300 - 108 ROI: 104.35% Vinstprocent: 61.39% |
![]() Citat:
Jag lirar en mindre insats på Besiktas -1.25 @1.96 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 1511Smaks komplott Stats: 60 - 71 - 5 ROI: 106.57% Vinstprocent: 45.80% |
![]()
DIF saknar Joona Toivio ikväll, och då Djurgården brukar se allmänt virriga ut i försvarsspelet även med Joona, så är detta ett riktigt bra odds tycker jag.
AIK 1.97 Pinnacle blir det med 8/10. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Jag såg Ljungskiles senaste match mot J-Södra (förlust 2-1 borta). Men LSK var riktigt bra och spelade ut J-Södra totalt i den andra halvleken. LSK hade en ribbträff och två bollar på mållinjen, så det var verkligen stolpe ut. En kollega till mig såg IFK Värnamo-Öster och den matchen hade likaväl Öster kunnat förlora.
Ett lag som Öster har hela tiden sneglat nedåt i tabellen, men börjar nu titta uppåt istället. Sådant brukar vara som upplagt för ett bakslag. Samtidigt behöver LSK en seger för att lyfta från kvalstrecksdramatiken. 2.21 (+0) på LSK är gångbart tycker jag. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Fjellhamar - Lillestrom 2 (2-1) ?
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |