Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-18, 01:38   #1

RizZlas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-09-18 Varnamo - Vasteras SK (Superettan)

Datum: 2011-09-18
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: Sverige
Liga: Superettan
Match: Varnamo - Vasteras SK
Period: ft

Spel: Över 3
Insats: 5.00
Odds: 1.970
Bolag:

Motivering:
Hade tänkt trappa ner lite på totaler och fokusera på sides men kunde tyvärr inte blunda för denna.

Värnamo har gjort 3 mål i 4 av sina 5 senaste hemmamatcher. 3-2, 3-1, 3-1, 3-3 och 0-1 har de slutat. VSKs 4 senaste bortamatcher har innehållet 4 mål eller fler och de har gjort mål i 3 av dem.

Vad som dock gjorde att jag föll så hårt för detta spelet var denna artikel som jag hittade när jag letade efter info inför ett eventuellt side-spel: http://vlt.se/sport/fotboll/1.1362008-vsk-fortsatter-spela-offensivt

"VSK fortsätter spela offensivt
Försvaret läcker. Men VSK Fotboll ändrar inte spelfilosofi mot Värnamo.
– Vi vill fortsätta att skapa mycket chanser, säger tränaren Erik Acar.
Nio insläppta mål på två matcher. VSK Fotboll har läckt in mål senaste tiden. Analysen inför Värnamo borta på söndag är alltså enkel.
Men det innebär inte att Erik Acar kommer att ge sina spelare annorlunda direktiv.
Grönvitt fortsätter att tro på sin spelidé.
– Vi gör ju många mål också och skapar mycket chanser. Vi vill vinna matcherna på egen hand, på att vi skapar lägen och gör mål. Vi vill inte vänta på misstag från motståndarna, för på den här nivån händer inte det ofta, säger Acar.
VSK-tränaren är ärlig när problemen bakåt kommer på tal.
– Vi har haft brister i vårt defensiva spel."

Inget att tveka på enligt mig. Värnamo tycker också om att dansa och det känns som att detta kan sluta 5-5 om det vill sig.

På min unitskala 1-5 spelar jag 5 units.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+1), bokis29 (+1), Halvari (+1), tipsextra (+1)
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 09:09   #2

Sharp$: 2499
Standard

1,97 är finfint, tyvärr ligger det nere på 1,55 där jag brukar lira just nu. Känns lite lågt..
Ni måste ha dunkat in rejält för att få ner oddset så bra...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 09:26   #3

Sharp$: 1362

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är nog över 2.5 som ligger runt 1,55 över är still runt 1.9
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td