![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-09-14 Benfica - Man Utd (Champions League)![]() Datum: 2011-09-14 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Europa Liga: Champions League Match: Benfica - Man Utd Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 112.40 Odds: 1.800 Bolag: Motivering: Befica tar emot United på hemmaplan i grupp C i CL ikväll. Benfica 5 senaste matcher: Spoiler:
United 5 senaste matcher: Spoiler:
Som vi ser så har Alla 5 Benficas senaste matcher utom en gått över 2 mål. Totala statistiken de senaste 5 matcherna är 10-7. United är som vi alla säkerligen vet i storform, så gäller även målskyttet. Imponerande 21-5 senaste 5 matcherna. Skadeläget: Benfica verkar inte ha några märkbara skador. United saknar bland annat Vidic, Ferdinand och Welbeck. Motivering: United är i sprödande form och även om några spelare kan komma att vilas inför mötet mot Chelsea, menar jag på att kvaliteerna finns kvar för att göra minst 2 mål idag borta mot Benfica. Hemmalaget är också ett lag med offensiva kvaliteer, men sämre i försvaret. Jag menar på att Benfica kan få in 1-2 bollar mot ett försvar som saknar Vidic och Ferdinand, även om ersättarna gjort det bra i ligaspelet så är det en viss skillnad att åka till Portugal i världens finaste klubbturnering och göra det. Benfica är ett starkt hemmalag och kan absolut ta en pinne idag. Därför menar jag på att överspelet är bättre än raka 2an. Oddsen var tidigare jämbördiga, nu har 2an ökat, men mitt spel ligger kvar. =) Jag går in med 10 Units på Över 2.5 mål. Finns nu till 2.00 på Pinnacle, själv var jag tvungen att ta det på Nordicbet till 1.80. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|