![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-09-10 Cottbus - Eintracht Frankfurt (Bundesliga 2)![]() Datum: 2011-09-10 Tid: 13:00 Sport: Fotboll Land: Tyskland Liga: Bundesliga 2 Match: Cottbus - Eintracht Frankfurt Period: ft Spel: Eintracht Frankfurt +0 Insats: 6.00 Odds: 1.800 Bolag: Ladbrokes Motivering: Spennende kamp i 2.Bundesliga hvor Cottbus tar imot seriefavoritt Eintracht Frankfurt. Her syns jeg Ladbrokes ligger for høyt på Eintracht +0. Eintracht Frankfurt var soleklare opprykksfavoritter før sesongen og har startet med 3-3-0, mens Cottbus har startet med 4-1-1 men de har møtt svakere motstandere enn hva Eintracht har. Cottbus mistet før sesongen sin stjernespiller og toppscorer Nils Petersen til Bayern Munchen. Men erstatteren Rangelov har startet med å score 4 mål på seks kamper. De har også nettopp hentet Fenin fra Eintracht. Men det er liten tvil om hvem som har den sterkeste troppen av disse to lagene. Eintracht har nå i tillegg forsterket med Idrissou fra Borussia M'gladbach og targetmannen Rob Friend på slutten av overgangsvinduet. Forventet lagoppstilling Cottbus: Kirschbaum - Schorch, Hünemeier, Roger, Bittroff - Banovic, Kruska - C. Müller, Adlung - Fenin, Rangelov Fravær: Renno, Brzenska (Reha nach Achillessehnen-Abriss), Ziebig (Knieprobleme), Bittencourt (Adduktorenprobleme), Sörensen (Syndesmoseriss) Viktige Brzenska er fortsatt ute i forsvaret sammen med Ziebig. Dermed så er forsvaret ganske svekket. Fremover er også faste spillerne Bittencourt og Sörensen ute dermed så ser laget svekket ut foran storkampen. Men fremover kommer Fenin inn så der er man ganske godt dekket. Forventet lagoppstilling Eintracht Frankfurt: Nikolov - Jung, Anderson, Schildenfeld, Djakpa - Köhler, M. Lehmann - Rode, Meier, Idrissou - Gekas Fravær: Tzavellas (Rückstand nach Verletzungen), Caio (nicht berücksichtigt), Kittel (Rückstand nach Verletzungen), Schwegler (Rücken) Hos Eintracht er Caio og Schwegler de som har vært faste frem til nå som er borte, men de har ganske god bredde i laget så de erstattes ganske greit. Syns oddsen på Eintracht +0 er satt for høyt, de er i mine øyne ganske klare favoritter nå som Cottbus er litt svekket. Eintracht klarte riktignok kun 0-0 hjemme mot Paderborn sist noe som var skuffende, men jeg tror laget blir bedre og bedre. Jeg sa tidligere i sesongen at jeg så på Eintracht som favoritter til opprykk og det mener jeg fortsatt. Dette laget skal absolutt kunne klare å slå Cottbus på bortebane. Lykke til om du følger! ![]() Senast redigerad av Fake den 2011-09-10 klockan 00:09. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Återigen är jag på fel sida av dina rekar.. Sitter på Cottbus+0 @ 2.20. Aldrig roligt att vara på andra sidan dig (händer ju varje helg dock).
Men jag måste säga att jag tycker att oddset 2.20 på Cottbus+0 är värt en slant trots skadorna. Vet inte om jag ska önska dig lycka till, men jag gör det iaf! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Her tror jeg dessverre for din del at jeg får rett
![]() Jeg skrur opp 1 unit til ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Ja du brukar ju få rätt
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Var jo typisk at ingen av oss skulle vinne
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
![]()
2-0 och 3-1, känns som en förlust för mig...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|