Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-09, 22:10   #1

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-09-10 Sheff Wed - MK Dons (Npower League One)

Datum: 2011-09-10
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Npower League One
Match: Sheff Wed - MK Dons
Period: ft

Spel: MK Dons DNB
Insats: 5.00
Odds: 2.140
Bolag: Unibet

Motivering:
MK Dons har startet årets sesong fantastisk. De leder serien etter 5-1-0 og en målforskjell på 15-5. De har en sterk tropp og kanskje kan det endelig være duket for et opprykk for MK Dons?

Sheffield Wednesday har startet okei denne sesongen. 3-1-2 og 9-8 i målforskjell. De har riktignok vunnet alle sine hjemmekamper men jeg syns ikke troppen er god nok for å kjempe helt i toppen. De har også mistet den viktige midtbanespilleren Darren Potter til nettopp MK Dons nå i sommer. Jeg syns laget ser svekket ut etter overgangsvinduet stengte. MK Dons solgte spissen Sam Baldock til West Ham for 3.1 mill €. Men de har fått inn Angelo Balanta som var på lån forrige sesong og blandt annet Dean Bowditch.

For Sheff Wed er Nicky Weaver, Ryan Lowe, Chris O'Grady og Jermaine Johnson. MK Dons er uten Mark Beevers, mens Shaun Williams og Angelo Balanta er tilbake. Jay O'Shea er ventet å starte på benken etter å ha slitt med skade den siste tiden.

Jeg syns MK Dons ser sterke ut i år, og med kun Mark Beevers + O´Shea ute så syns jeg oddsen er meget spillbar mot Sheff Wed som ser litt svekket ut. MK Dons er som regel ganske gode borte å jeg syns de bør prøves til såpass god odds. Unibet ligger her ganske høyt over resten av markedet som er på vei nedover.

Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Rejs (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-09, 22:20   #2

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 908
Standard

Gillar dina rek, tack !
keffok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-10, 10:28   #3

patrik_gs avatar