![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-09-10 Sheff Wed - MK Dons (Npower League One)![]() Datum: 2011-09-10 Tid: 16:00 Sport: Fotboll Land: England Liga: Npower League One Match: Sheff Wed - MK Dons Period: ft Spel: MK Dons DNB Insats: 5.00 Odds: 2.140 Bolag: Unibet Motivering: MK Dons har startet årets sesong fantastisk. De leder serien etter 5-1-0 og en målforskjell på 15-5. De har en sterk tropp og kanskje kan det endelig være duket for et opprykk for MK Dons? Sheffield Wednesday har startet okei denne sesongen. 3-1-2 og 9-8 i målforskjell. De har riktignok vunnet alle sine hjemmekamper men jeg syns ikke troppen er god nok for å kjempe helt i toppen. De har også mistet den viktige midtbanespilleren Darren Potter til nettopp MK Dons nå i sommer. Jeg syns laget ser svekket ut etter overgangsvinduet stengte. MK Dons solgte spissen Sam Baldock til West Ham for 3.1 mill €. Men de har fått inn Angelo Balanta som var på lån forrige sesong og blandt annet Dean Bowditch. For Sheff Wed er Nicky Weaver, Ryan Lowe, Chris O'Grady og Jermaine Johnson. MK Dons er uten Mark Beevers, mens Shaun Williams og Angelo Balanta er tilbake. Jay O'Shea er ventet å starte på benken etter å ha slitt med skade den siste tiden. Jeg syns MK Dons ser sterke ut i år, og med kun Mark Beevers + O´Shea ute så syns jeg oddsen er meget spillbar mot Sheff Wed som ser litt svekket ut. MK Dons er som regel ganske gode borte å jeg syns de bør prøves til såpass god odds. Unibet ligger her ganske høyt over resten av markedet som er på vei nedover. Lykke til om du følger! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|