![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() U21 Em-kval!
Dagens höjdpunkter finns i U21 och Em-kvalet idag. Sverige går in i kvalet mot ett Litauen som inlett detta kval med 2 förluster (senast 1-2, mot Malta). Jag har spelat på -1.5 Sverige. Det känns som Sverige har ett bra lag, framförallt offensivt där det finns spelare som Rasmus Jönsson, John Guidetti och Mervan Celik. Det känns som Sverige kommer ta en stabil inledande seger här.
Tankar och idéer? Kom igen ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
la även 1 unit på Sverige -2.5 till 3.70! känns som det kan rinna iväg rejält om Sverige väl får hål på Litauen.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Läste denna av Holms imorse och jag tycker också att den är kanon!
Jag spelade även Sverige vinna med 5 eller mer till 29ggr på 188bet. Nu vill vi se en kross ikväll ! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Ja, jag tror nog att Holms var bland dom första att skriva om denna, sen ni som tror att den är körd bara för det så finns det ju en del att ladda på..
Slår man Holland med 3-0 så ska man avfärda Litauen enkelt.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Inga oneliners eller OT tack. /raderat
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Gick in med en slant på Island mot Belgien. Har endast kollat statistik men Island har inte förlorat hemma i ett kval sen 09, då gick man på pumpen mot Tjeckien med 0-2. Belgien har ett snäppet bättre lag, men jag ser värde i 2.85 på hemmaplan för Island.
![]() ![]() |
![]() |
|