![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-08-01 Valerenga - Liverpool (Friendlies)![]() Datum: 2011-08-01 Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Friendlies Liga: Friendlies Match: Valerenga - Liverpool Period: ft Spel: Liverpool Insats: 7.00 Odds: 1.620 Bolag: VictorChandler Motivering: Vålerenga tar i mot Liverpool til treningskamp på Ullevaal stadion kl. 19.00 mandag kveld. VictorChandler er ute med en for høy odds på Liverpool. De kommer med en ganske sterk tropp til Norge. I motsetning til i Tyrkia, hvor man stilte et tilnærmet B-lag, er alle de nyinnkjøpte med i troppen. Det er også ungguttene Raheem Sterling og Stephen Sama. Pepe Reina er som tidligere meldt nå friskmeldt, og var også med på flyet til Oslo. Her er hele troppen: Doni, Reina, Johnson, Agger, Carroll, Henderson, Robinson, Downing, Kuyt, Spearing, Carragher, N'Gog, Adam, Shelvey, Kelly, Aquilani, Flanagan, Sterling og Sama. Vålerenga er midt i et tett kampprogram, og noen spillere får hvile under mandagens kamp. I tillegg er Kristofer Hæstad, Luton Shelton og Isaac Boakye ute med skade. Vålerenga har fått låne fire spillere fra Follo for å fylle opp troppen mot Liverpool, i tillegg kan troppen fylles ytterligere på med spillere fra Vålerengas rekrutt- eller juniorgruppe. Vålerenga 2 spiller også kamp mandag, hjemme mot Harstad kl. 15.30, så derfor kan ikke VIF-troppen mot Liverpool fylles av mange spillere fra rekruttroppen. Her er troppen: 1. Lars Hirschfeld, 34. Gudmund Taksdal Kongshavn, 5. Aleksander Solli, 7. Fredrik Stoor, 9. Sidoine Oussou, 10. Lars Iver Strand, 11. Morten Berre, 13. Fegor Ogude, 14. Yssouf Koné, 16. Håvard Nielsen, 17. Mohammed Fellah, 19. Dawda Leigh, 24. Stefan Strandberg, 27. Adnan Haidar, 28. Harmeet Singh Patrik Karoliussen (Follo), Benjamin Dahl Hagen (Follo), Fitim Azemi (Follo), Jens Skogmo (Follo) Oddsen er etter min mening satt for høyt. Liverpool kommer med en sterk tropp å jeg blir meget overrasket om ikke dette ender med seier for Liverpool. Lykke til om du følger! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Tog denna 10 units igår på Bwin, har även 5k inne på betfair som ska trejdas ut, denna känns toppen.
Tänkte ta -1 @ 1.90 på bet365 också, men gjorde inte det och nu är den linan sänkt och borttagen. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Sharpest
|
![]()
Sänkt tyvärr. Marknadshögst är hos betfred till 1,57 sen kommer expekt till 1,55
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Godt jeg var tidlig oppe idag. Var dessverre ikke lange tiden før oddsen raste. Liverpool -1 ligger til 2.30 @ Nordicbet noe som er spillbart. Setter 3 units på den også. Har ikke fått sjekket andre steder så det kan være bedre odds der ute.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Jag menade AHCP-1, men 2.30 duger på -1.5 också
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Har lagt en rak tvåa på denna med hög insats.
Ett annat bra spel bör vara Ö 2.5 mål. Matchen är lite av en uppvisnings/jippo-match med anledning av ungdomsturneringen Norway Cup som spelas i Oslo just nu. Publiken som till mesta dels kommer bestå av unga fotbollsspelare förväntar sig många mål och jag tror att Liverpool kommer bjuda på det också. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Har även spelat denna sedan tidigare till 1.62
oddsen är påväg neråt 1.40-1.50 ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Jag skulle vilja varna lite för Liverpool.
Självklart är Liverpool en klass bättre lag och borde vinna, men alldeles för stora pengar satsades på Liverpool, överalt jag läser om spel på Liverpool och tyvärr men vi vet hur brukar sluta ”sona” matcher. Lycka till i alla fall.
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Ikke helt enig BHF
![]() Men nå begynner oddsen å falle så mye at verdien snart blir borte. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
För mig är det ganska relevant att veta elvan innan jag spelar - i alla fall till oddsen som finns nu.. Dessutom vet man hur det brukar vara med träningsmatcher - hur är motivationen!? Resultaten i de senaste träningsmatcherna för Liverpool imponerar inte men det "SKA" såklart, som ni säger, vara klasskillnad.. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Må ikke legge for stor vekt i de siste treningskampene. Da de har brukt nesten bare B-spillere. Troppen er hentet fra Liverpool sin supporterklubb i Norge samt hjemmesiden til Vålerenga. Det er nå kun to uker til PL start derfor vil nok Liverpool ta kampen ganske seriøst tror jeg. Det ser man også på hvem mannskap de kommer med. Hvem som stiller fra start kommer ca 60-70 min før kampstart.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Lagoppstilling ifølge liverpool.no:
Reina Johnson Agger Carragher Robinson Henderson Spearing Adam Downing Carroll Kuyt Ser bra ut ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Liverpool ställer upp med riktigt starkt lag och med ägaren på plats i Oslo så tror jag det kommer bli klar vinst. Grattis ni som spelade till det det fina oddset. Själv fick jag runt 1.5 men det är jag nöjd med när den startelvan presenterades.
Reina Johnson - Carra - Agger - Robinson Adam - Spearing Kuyt - Henderson - Downing Carroll Subs: Doni, Ngog, Sama, Sterling, Flanagan, Aquilani, Shelvey, Kelly. Edit: Fake hann före ![]() Senast redigerad av vessl123 den 2011-08-01 klockan 17:19. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
![]()
2-0, vad fan händer?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |