![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-07-23 FC Copenhagen - OB (Danish Superliga)![]() Datum: 2011-07-23 Tid: 19:00 Sport: Fotboll Land: Danmark Liga: Danish Superliga Match: FC Copenhagen - OB Period: ft Spel: P Utaka (OB) gör INTE mål Insats: 1 Odds: 1.40 Bolag: Nordicbet Motivering: OB gästar FCK. P Utaka är OB:s målfarligaste anfallare med 20 mål på 43 matcher, men FCK är danska ligans överlägset bästa lag och förlorade inte en match på hemmaplan förra säsongen. Den senaste tiden har H Andreasen tagit en mer framträdande roll i OB och gör de hål på FCK tror jag det är han som kommer stå för målet. P Utaka gör inte mål finns i skrivande stund till 1.40 på Nordicbet, vilket jag tycker är ett skyhögt överodds. För den mer konservative spelaren kan oddset arbas med Unibets 4.90 på att killen gör mål vilket ger en vinst på hela 8.89%. Tror väl inte att nån här har möjlighet att döna in några stora summor på de här bolagen, men kul är det. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+10) Senast redigerad av Bjourne den 2011-07-21 klockan 22:52. Anledning: jag kan inte stava |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|