Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-19, 06:29   #1

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

2011-07-20 Alta - Sandefjord (Norwegian Division 1)

Datum: 2011-07-20
Tid: 18:00
Sport: Fotboll
Land: Norge
Liga: Norwegian Division 1
Match: Alta - Sandefjord
Period: ft

Spel: Sandefjord
Insats: 3.00
Odds: 3.020
Bolag: Dafabet

Motivering:
Spennende odds på et Sandefjord som er i fremgang etter en veldig dårlig start på sesongen. Alta har kun en seier på de siste seks kampene, den kom hjemme mot Mjøndalen sist hvor de vant 4-1. De står med 5-5-5 i serien og 3-3-2 hjemme i Alta. Sandefjord står med 2-1-4 borte. Den nye treneren Arne Sandstø sa at de i forrige uke hadde hatt sin beste treningsuke. Selv hadde jeg tippet Sandefjord helt oppe i toppen, og har vært overrasket over den svake seriestarten. Jeg tror det kan være i ferd med å snu for Sandefjord nå snart.

Sandejord befinner seg på en noe overraskende svak 8. plass i Adeccoligaen, kun ett fattig poeng foran Alta IF. De fleste hadde nok forventet at fjorårets Tippeligalag skulle kjempe i toppen men slik har det ikke blitt(enda). Det er veldig jevnt i Adeccoligaen og Sandefjord har bare 6 poeng opp til direkte opprykk. Jeg tror bare det er et tidsspørsmål før Sandefjord begynner å klatre ytterligere på tabellen.

Alta skal være tilnærmet skadefrie og hos Sandefjord skal kun Samir Saric være skadet. Kommer tilbake om jeg hører noe nytt på skadefronten.

Syns oddsen på Sandefjord er ganske god og det kan kanskje se litt lysere ut etter to strake seiere for Sandeford. Alta har slitt litt i det siste, men slo Mjøndalen 4-1 hjemme. Jeg prøver meg på at Sandefjord går på sin tredje strake seier!

Lykke til om du følger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zajkoo (+5), MikeSkip (+10)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-20, 18:50   #2

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Sandefjord vant 2-1, spill inn!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), wize (+1), linusiuz (+1), Boone (+1)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td