![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-05-29 Sogndal - Vålerenga (Tippeligaen)![]() Datum: 2011-05-29 Tid: 18:00 Sport: Fotboll Land: Norge Liga: Tippeligaen Match: Sogndal - Vålerenga Period: ft Spel: Vålerenga Insats: 5/10 Odds: 2.540 Bolag: Pinnacle Motivering: Meget god odds på Vålerenga som før sesongen var tippet i toppen før sesongen. Det har ikke startet så veldig bra for Vålerenga, men det har vært en del stang ut. De ligger på en skuffende 13.plass med 2-2-4 å uten seier på seks kamper. Vålerenga trener Martin Andresen prøver å spille ballbesittende fotball, men de har slitt med å score mål. Når Enga får spillet til å sitte så spiller de pen og underholdene fotball og mot Sogndal vil de nok helt sikkert prøve å presse på fra start og ha ballen mest. Skader: Ute: Morten Berre (m) (bekkenbetennelse), Kristofer Hæstad (m) (lyske), Amin Nouri (f) (lår) Uaktuell: Luton Shelton (a) (landslagsspill) Sogndal er det svakeste laget i Tippeligaen og vil nok ta turen ned i Adeccoligaen etter endt sesong. De har vunnet sine to siste kamper, men de var av det heldige slaget. De står med 2-2-4 å ligger på 14.plass. Mangler kaptein Eirik Bakke som er en viktig brikke i laget og i motsetning til Vålerenga så spiller Sogndal mye mer defensiv fotball. Skader: Ute: Eivind Daniel Røed (f) (betennelse, buk), Eirik Bakke (m) (kne/rygg) Usikre: Gustav Valsvik (f) (skulder), Ulrik Flo (m) (sykdom) Jeg syns 2.54 @ Pinnacle er meget spillbart på Vålerenga. Det er bare et tidsspørsmål før Enga klatrer oppover tabellen å jeg tror Enga skal ha gode muligheter til å endelig få en seier igjen mot et svakere Sogndal som nok kommer til å kjempe i bunnen av tabellen denne sesongen. Jeg tror at Vålerenga kommer til å styre kampbildet, mens Sogndal kommer til å bli presset lavt i banen. Hadde dette vært før sesongen hadde nok oddsen vært under 2 på Vålerenga som fortiden underpresterer, men som sikkert kommer til å komme seg. Lykke til om du følger! ![]() Senast redigerad av Fake den 2011-05-29 klockan 14:12. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|