![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 | ||||||||
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
![]() Dagens fotboll 18/3
Eftersom ingen har startat dagens tråd ännu så:
Citat:
|
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Du nämner att Sligo är favoriter tillsammans med Shamrock att ta hem ligan. Shamrock spelar hemma ikväll mot S:t Patricks. 1an ligger på 1.8 just nu, kan det finnas något värde i den också möjligvtis? Själv saknar jag totalt kunskap kring irländsk fotboll.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
![]()
Är inte heller någon expert inom irländsk fotboll, infon jag skrivit har jag läst till mig av diverse hemsidor. Enligt statistik verkar iaf, Shamrock ha svårt för S:t Patricks på hemmaplan.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Försöker mig på lite ungersk fotboll.
Ogiltigt spel-ID: 325082 Videoton går väldigt starkt i toppen på ungerska ligan och krossade serietvåan Ferencvaros 5-0 borta i förra ligamatchen. Debrecen ligger 4:a och fick 2-2 hemma mot 13:e placerade Honved hemma i förra omgången,är inte i lika bra form och har haft stora problem i bortaspelet hela säsongen. Videoton 7-1-1 17-7 Hemma Debrecen 0-3-5 4-17 Borta Videoton utan nya problem och Debrecen med frågetecken för försvararen Dajan Simac 12/2 och anfallaren Peter Kabat 13/4,båda har varit startspelare de senaste matcherna. Mint arról beszámoltunk, Dajan Simac és Kabát Péter játéka kérdéses sérülés miatt, a többiek rendben vannak http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.a...efault_hu.aspx Tycker det mesta talar för en ny seger för hemmalaget. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Funderar kring över 2.5 i Ingolstadt-Hertha Berlin också,odds runt 1.85.
Ingolstadt med 3 raka segrar i bottenstriden och med 8 gjorda mål i de 3 men de släpper alltid in mål. Hertha är ligans bästa och målfarligaste lag med en vass anfallare som Raffael på bänken då Ramos som jag kommer ihåg från America i Colombianska ligan och talangen Lasogga levererar. Har varit inblandade i en del riktigt målrika bortamatcher på slutet. Känns som 1-2,2-2,1-3 något sånt. Edit: Alla verkar jobba och vill inte kommentera när jag för en gångs skull besöker fotbollstrådarna :( Oddset gick upp till 1.90 så jag bet på den,får se hur smart det var. Ogiltigt spel-ID: 325166 Senast redigerad av Vlad den 2011-03-18 klockan 16:18. Anledning: Copy/Paste and stuff |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |