![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 20/2
Hur spelar ni idag?
Trots att det är söndag idag har vi inte direkt något spelutbud att hurra för. Vi har ett par engelska matcher, annars är det i Italien och Spanien man får titta om man ska hitta något. Har ni några fina lir att bjuda på så ska ni inte tveka! BoL! / skOEld
~"Patience is an art" Senast redigerad av skOEld den 2011-02-19 klockan 23:40. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Är nog Söndag om jag inte missminner mig! Angående vad jag spelar får jag återkomma med
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ber om ursäkt! Vet inte riktigt hur jag tänkte där.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 290865 Napoli har hållit nollan i 8 raka hemma matcher om man bortser från Coppa Italia, alltså 6 raka i ligan samt två i Europa League. Imorgon spelar inte heller den avstängde Lavezzi som bidrar med väldigt mycket framåt. Tror inte Napoli märktar med att göra mer än absolut max 2 mål, om ens de. Mitt tips ligger på 1-0, men blir absolut inte förvånad om det blir en mållös historia. Cavani är det enda hotet mot detta spelet. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
Sharpest
|
![]() Ogiltigt spel-ID: 290324 http://www.soccerway.com/matches/201...c-club/980683/ Spelade jag igår redan. Tror barcelona kommer få det svårt. Atletic har verkligen gått bra på slutet. Endast 3 förluster de senaste 10 varav de täckt linan varenda gång. Senast de inte gjorde det var dock mot real madrid samt villareal på bortaplan. Laget ligger även på 5e plats i tabellen. Många fruktar efter en revanchlust från barcelonas efter arsenals fiasko, men jag tror inte den kommer här. Även matchen före arsenal, mot sporting slutade 1-1. 2-0/2-1 barcelona? Lite h2h stats Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]()
Frankfurt - karlsruher spel frankfurt
Frankfurt ligger 9 möter karlsruher som ligger 3e sist Man är värdelösa på bortaplan och har förlorat de 5 senaste bortamatcherna. Idag är man utan ett gäng spelare. Varav matthias langkamp (back), sebastian langkamp (back), Gaétan Krebs mittfältare, samt matthias zimmerman (back) vars bror dog förra veckan är viktiga. Karlsruher missar alltså 3 ordnarie backar samt en ordinarie mittfältare. Citat:
Tufan Tosunoglu (trasiga ACL), Andreas Dahlén (trasiga ligament), Marc Gallego (ryggont), Kai-Fabian Schulze (adductor stam) och Benjamin Pintol (rehabilitering efter operation menisken). 2.1 på ettan testas
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]()
har även spelat Erzgebirge Aue mot Arminia Bielefeld
Erzgebirge Aue är det bästa hemmalaget i bundesliga 2 med 9 -1- 0 Bilefeld är tvärtom och har den sämsta bortastatistiken med 0-1-9 Erzgebirge Aue behöve rvinna imorn om dom ska ha chans att gå upp till bundesliga 1. Citat:
Erzgebirge Aue -1 spelas
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Banned
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551Rovfisken- nya regler-1102 Stats: 92 - 131 - 4 ROI: 99.28% Vinstprocent: 41.00% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]()
Är lite inne på samma sak, har dock inte hunnit kollat upp skador/troliga startelvor ännu. Just nu är jag mer inne på +3AH då jag tycker det är ett fantastiskt odds på så passhögt odds.
Annars är jag lite nyfiken på Almeria och Getafe. Men jag återkommer under dagen med vad jag kommer spela på. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
![]() Annars känner jag att Parma-Cesena är lite av dagens spel, 1,72 på Unibet, vad tycks? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Lite småtrevlig dag tycker jag. Synd bara att PL-matchen och Old Firm är ungefär samtidigt :(
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Godmorgon! Har lagt tre spel såhär långt, eventuellt blir det fler senare...
Lecce – Juventus (-1AH) 2.10 @ Pinnacle Lecce har stora skadeproblem. Laget saknar Olivera, Giuliatto, Ofere, Tomovic, Gustavo, Jeda och Giacomazzi. Juventus får tillbaka Matri. Juventus defensiv har blivit stabilare i och med köpet av Barzagli. Juventus har väldigt lätt för Lecce och senast man förlorade var 25 april 2004, sedan dess har man åtta vinster och en oavgjord. Formen då? Juve har två raka vinster medan Lecce har två raka förluster. För att nå fjärdeplatsen vilket innebär Champions League så måste Juventus vinna dagens match. Fulham – Bolton (rak) 2.00 @ Betsafe Fulham har sedan tidigare Zamora och Senderos skadade men utöver detta så rapporteras inga nya skador. Skadeläget i Bolton, speciellt i försvaret, ser inte ljust ut. Nu har man fått Ricketts och Knight på skadelistan och sedan tidigare saknas även Steinsson och Samuel. Fulham gjorde det bra senast i derbyt mot Chelsea och mot Bolton har man inte förlorat sedan 2007 (Carling Cup efter straffar) dock har en hel del matcher slutat kryss. Bland dom sex senaste matcherna har fyra slutat oavgjort och två har slutat med Fulhamseger. Jag spelar ettan här främst p.g.a. Boltons defensiva skadeproblem. Mönchengladbach – Schalke 04 (rak) 2.10 @ Expekt Schalke fick med sig ett imponerande resultat borta mot Valencia i Champions League. Idag möter man Bundesligas sämsta lag – Mönchengladbach. Detta Mönchengladbach som endast har tagit tre poäng på hemmaplan, TRE POÄNG. Det är fruktansvärt dåligt och måste vara bland det sämsta av alla proffslag i Europa. Schalke 04 har på dom fem senaste matcherna i ligan två vinster, en oavgjort och två förluster. Mönchengladbach har två vinster och tre förluster. Schalke har inga större skadeproblem och i matchen mot Mönchengladbach saknas Pander, Moritz och Papadopoulos, varav dom två sistnämnda inte är startspelare. Annars kommer Schalke med fulltaligt lag vilket innebär Tysklands bästa målvakt Neuer där bak och Raul och Huntelaar på anfallet. Det som kan fälla Schalke idag är att Mönchengladbach precis bytt tränare och det kan ju innebära nya krafter…men tränarbyte behöver inte enbart innebära positiva effekter. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alexT (+5) Senast redigerad av Redbull den 2011-02-20 klockan 10:08. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Har sedan tidigare West Bromwich till 1.97 och över 2.5 mål i Celtic - Rangers till 2.15. Viktig match i PL där Baggies ställs mot ett riktigt bortasvagt Wolves. Går inte in på tränarbytet eftersom det både kan ha positiva och negativa effekter. Hinner inte motivera mer.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Hann spela Fulham till 2.00 Betsafe jag med innan ännu mer nersänkning på dom till 1.95. Ladbokes har kvar 2.00.
7-Units på Fulham. En dubbel med Leverkusen + Fiorentina spelas också! 3-Units
Varje dag är en ny speldag Senast redigerad av patrik_g den 2011-02-20 klockan 10:31. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|