![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 14/2
Jag tycker vi samlar allt här istället; inte så stort utbud idag, nån som har någon som helst koll på det här afrikanska mästerskapet (där inga större stjärnor verka vara med) ?
Tycker Kongo ska ha bra chans mot ett avsågat Mali, man behöver dessutom lite plusmål om 3 lag hamnar på 6 poäng (vilket blir fallet om elfenbenskusten vinner idag) .. matcherna spelas samtidigt så jag kan tänka mig att Kongo går för fullt och 2.85 på -1,5 tar jag.
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Mali är inte avsågat. Vinst med 2-0 samtidigt som Camerun vinner mot Ivory så är väl Mali vidare?
Dessutom var Mali värda minst ett kryss mot Ivory som var riktigt dåliga i den matchen. Känns lurig denna! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
ah, så blir det ju faktiskt.. ber om ursäkt, tur att det inte var en rek..
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
men, borde inte bägge lagen vara ute efter att göra lite mål i så fall då? över 2 ger nästan 2 gånger stålarna..
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
2.20 på bilbao DNB känns på förhand rätt bra det med; kanonform med 4 raka vinster och ingen förlust på dem 6 senaste, Mallorca har gått knackigt och torskade sist hemma mot Gijon med 4-0 (vilka Bilbao slog med 3-0 i förra omgången) .. Bilbao har förlorat 1 av deras senaste 10 (0-0 mot barca borta, vunnit mot Atl Madrid borta t.ex. )
Överspelet kan åxå kännas OK. Skador (som märks): Bilbao 11.2 Carlos Gurpegui M 19 2-0 14.2 s (frågetecken för idag) 4.2 Jon Aurtenetxe D 10 0-1 Mallorca: 22.1 Victor Casadesus F 11 2-2 2 gånger stålarna finns det att hämta där(bet365), säkert bättre på andra bolag också!
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Kör på Chelsea -1AH till 2.430 @ Pinnacle. Har svårt att se Chelsea gå mållösa två matcher i rad med den offensiva kraft man besitter. Anelka, Torres, Drogba, Malouda, Kalou ja och i viss mån Lampard. Chelsea har inga viktiga spelare på skadelistan och Champions League har man dessutom först nästa vecka. De fyra senaste mötena på Craven Cottage har slutat med tre Chelseavinster samt en oavgjord.
Jag tror på Chelseavinst men garderar mig så jag får insatsen tillbaka om Fulham skulle reducera i 87:e minuten ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
vill även slå ett slag för Fenerbache idag, Turkiets bästa hemmalag och även om oddset är lågt så är Kaysers bortaform inte speciellt bra, 3 utan vinst och innan det vann man mot de 2 bottenlagen i ligan.. Fener har en torsk på dem senaste 10 hemmamatcherna, och det var i cupen.. Man har dessutom målskillnaden 26-8 hemma, vilket ger mig 2,6 framåt per match medans Kayseri gör 1 mål i snitt borta.. 1.44 är lite lågt, så jag kryddar med -1 AH.
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
Tack för infon! Spelar dock Athletic Bilbao 0, +0.5 till 1.875 ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Själv tror jag att nu när Mallorca får Nunes, Pereria och VIKTIGA Webo tillbaka så kommer det bli en mycket tightare match. Mallorca tappade inför denan säsong ett par viktiga spelare till större klubbar. Man e väldigt starka hemma men har haft en skadedrabbad trupp sen säsongen började egentligen. Nu är dom i princip skadefria och hemma med full trupp ska bilbao ha de svårt att slå dom. Jag tror på 0-0 alternativt att något lag vinner med 1-0.Tror på målfattig tajt match
![]() ![]() |
![]() |
|