![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Helgens fotboll! 5-6 feb.
Har själv Zaragoza (2.10) och Aston villa (2.00) hittills!
Vad spelar ni? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Aston Villa
Udinese Osasuna Har kollat lite på Zaragoza, de är jävligt hemma starka + att de har spelat bra fotboll på sistone. Kanske blir en lir på de också. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
har även lirat Bologna till 2.10 som jag tycker varit bra på sistone!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Bilbao att vinna med uddamålet taget till 3.50!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Hej alla!
då postar jag mitt 1.a inlägg nu då..!! Helgens utbud ser intresant ut! mina spel just nu är* Bologna -1 3-vägs HCP @ 4.40 Milan -1 3-vägs HCP @ 4.20 Wigan @ 2.50 Ipswich @ 1.95 Portsmouth @ 2.05 kommer fler spel under helgen!!! Trevlig helg alla!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Båda lagen gör mål mellan Nottingham och Watford till 1.83 känns bra, vad tror ni? Smartare att spela över 2.5 till 2.00?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
AWESOME
|
![]()
Skriv ALLTID datum i topic, topic ändrad ||Mod
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Är sugen på ö 2,5 i villa- Fulham till 2,15. För bägge verkar ju pytsa in mål. Eller finns det något jag missat, Är det möjligen bakåt som gäller i denna match.
Hakar nog på Perrys ö spel i Nottingh.
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]()
Villa-Fulham har bara gått över 3/10 däremot kryssar dom rätt ofta 5/10. Tittar man på målsnittet på respektive lag hemma och borta så lutar det snarare åt UNDER 2,5.
Men detta är ju "bara" statistik mycket annat som spelar in också så klart! Jag tror på Under 2,5 och krysset ligger nära till hands, ska forska lite till innan jag bestämmer mig! BOL ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Denna dag tror jag att det blir ett spel på Osasuna.
De har varit mycket bra på sistone och ligger på ett odds till 2,00 @ Paf Tror också det blir ett spel på Timrå som verkar se starka ut.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Kan säga att Fulham inte vunnit på Villa park på 25 år!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|