![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dubbelspel REK Serie A 29-30 Januari
Hej.
Har valt att spela dessa två matcher som parlay spel till helgen. Catania - Milan Bologna - Roma Fick 3.33 i odds på Betclic Nu till matcherna. Jag valde att spela på Milan då de är i bra form nu och lär inte släppa fler poäng mot sämre lag i toppstriden. De har även förstärkt mittfältet vilket gör att man trots skador har en bra trupp i sitt befogande. Sen har man ju Zlatan i målform, Cassano som är underbar att skåda men även Pato som nu gjorde 2 mål sist som kan göra det lilla extra. Robinho är en joker även han. Jag tror iaf stenhårt på Milan. Jag valde att spela Roma då även dom ryckt upp sig rejält efter vinteruppehållet och Vucinic, Totti, Menez och alla de underbara namn som de har kommer göra allt för att försöka haka på toppen främst för en champions league plats. De har även bäst form senaste 6 matcherna av lagen i Serie A med en målskillnad på 11:4. Alltså kör jag Milan & Roma 3.3 x 200 kr ![]() Lycka till alla ![]() // editerad av KP, uppenbar reklam för att värva medlemmar. Jag låter resten av texten stå men värvningen försvinner. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Sharpest
|
![]()
Betclic är en skitsida som man inte ska röra, många som haft problem med dom dock inte jag personligen. De har även sålt sin maildatabas vidare, då jag med en helt nyreggad och annorlunda mail där började få andra erbjudanden från andra sidor, samt sidor som rekommenderade att signa/värva folk till betclic.
Dubbeln ger 3,42 bl.a. på Unibet som har schysstare limits. 3,55 på 12bet |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Bologna har dessutom 4 avstängningar i matchen mot Roma om jag inte minns helt fel, varav tre spelare tillhör startelvan. Dessutom saknas Di Vaios anfallspartner Ramirez pga skada, så Bologna tvingas spela 4-1-4-1 istället för 4-3-1-2 som de tidigare spelat.
Avstår dock Milan då jag inte litar alltför mycket på den backlinje de ställer upp med. Senast redigerad av mangofreak den 2011-01-28 klockan 12:34. Anledning: Info |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Håller med om BetClic - deras kundservice är utvecklingsstörd - fick dock min utbetalning till slut. Men som sagt, varför ens spela där, de har inte ens bra odds eller många marknader.
Betfair, Bet365 + Pinnen...why even bother med flera... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Nordicbet, 12bet, 188bet, SBOBET och Bwin är alla högst nödvändiga att ha.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Joo men det vet jag jag kör alltid på unibet eller bet365 men tog vara på bonusen
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]()
Sax från dagboken:
Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Men det känns jävligt skumt att ett så pass stort bolag som Betclic skall sälja databaser som KP säger men jag är inte alls förvånad i denna bransch.. God Jul |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|