![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 23/1
Har lirat:
Sampdoria Villarreal Fiorentina Napoli |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
![]()
Udinese - Inter över 2.5 är nog morgondagens spel?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Över 3.5 mellan Villarreal - Sociedad finns till 2.75 på många bolag.
Villarreal har 4/10 över 3.5 mål hemma, Sociedad har 5/10 över 3.5 mål borta denna säsong. Fin målform på båda lagen, med undantag för Villarreals förlust mot Sevilla i veckan. Testar med 1u. EDIT: Skall även tilläggas att Villarreal bara gått över 2.5 mål 4/10 gånger hemma och alla dessa gångerna blev det alltså fyra eller fler mål, ser därför inte värde i över 2.75 utan väljer 3.5.. kan lika gärna bli tillknäppt om de har svårt att få in bollen. Hoppas på en ny kaoz match, typ 4-2 eller 0-4 eller några ännu sjukare siffror. Senast redigerad av Slurf den 2011-01-23 klockan 02:53. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Gent-Lokeren 1:a finns till 1.70 (Bel)
Lokeren har två ordinarie backar borta och är dåliga på bortaplan. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1460Segertåget - Ruden Stats: 25 - 21 - 1 ROI: 111.61% Vinstprocent: 54.35% |
![]() Citat:
![]() ![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Segertågets Spreadsheet (0-0-0): To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Ruden's IO-spel (20-8-1): To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
AWESOME
|
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Blir lite småspel idag:
Real Madrid-Mallorca Michael Pereira to score 7.50 Blackburn-West Brom Roque Santa Cruz to score 2.62 Groningen-Twente Marco Janko to score 2.50 Chievo-Genoa Sergio Pellissier to score 2.87 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Bari måste vinna, rekommenderar inte att spela Napoli. Förra matchen sluta 2-2 hemma i napoli.
Spela på Sampdoria då Juventus har anfallaskris och har spelat dåligt de senaste matcherna. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
napoli vill väl vinna lika mycket som Bari? Är minst lika motiverad.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]()
Real Madrid vs Mallorca 1(-2)
Almeria vs Osasuna 1 Gijon vs Atl Madrid 2 Getafe vs Espanyol ÖVER 2,5 Mina spel i la liga denna dagen ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Banned
|
![]() Sälja av eller inte...?
Hur skulle ni göra i detta läge... Är värdelös på detta med att sälja av eller inte!
Har en levande trippel på Svenska Spel: Finland+4 - Inne. Leverkusen, rak tvåa - inne. Villareal - ej avgjord. Totalt odds 5.06x1000SEK Nu till frågan - skall jag sälja av och köpa in mig på både kryss och tvåa på Real Sociedad till oddsen 2.45 på krysset och 6.00 på 2an...? En femhundring på båda, eller? Jag tror ju fortfarande på Villareal men har fått lite kalla fötter... Vad är spelekonomiskt riktigt i detta fall - sitta lugn i båten eller köpa in sig på X2? Edit: Om jag skall sälja av risken - skall jag vikta krysset och tvåan på något sätt, eller skall jag köra en femhundring på båda tecknen...? Shoot! /Badass |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
Om du vill säkra upp garanterad mindre vinst på alla tecken är ju upp till dig då får du ösa på lite mera pengar på X och 2 eller så safear du och se till att få insatspengarna tillbaka om inte ettan skulle sitta ! Själv kommer jag lira Villareal och Lyon i en dubbel, önskar dig lycka till hur du än gör ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1Tävlingsallsvenskan Stats: 30 - 31 - 5 ROI: 95.88% Vinstprocent: 49.00% |
![]()
Personligen tycker jag att du inte ska hedga, sweet om den går in
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|