![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Var hittar jag läsvärd "inför"-info om fotbollsmatcher?
Hej!
Jag hade svårt att sätta en bra rubrik. Jag spelar bolagsspel inom både stryk- och europatipset. Det jag är ute efter är bra källor med information om matchernas förutsättningar. Hur ser trolig laguppställning ut, form, statistik, skador, turbulens i truppen m.m. De källor jag använder idag är Svenska fans, Aftonbladet, Svenska spel, jag letar rekar på sharps, privata bloggar. Till exempel: Var får Aftonbladet sin info ifrån när de kommenterar matcherna i sina förslag? Jag hoppas ni förstår vad jag är ute efter. // Spaderman
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Kolla in länksamlingen här på sharps, finns många bra länkar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Teamtalks info bör dock tas med en nypa salt, kan stå att ett lag har borta åtta spelare medan tre av dessa startar matchen.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Sharpest
|
![]()
De flesta lag har twittersidor. Där hittar du senaste infon före alla tidningar snappar upp. Tex saknade spelare, preliminära startelvor m.m.
Inför har du även i lagens hemsidor, dock en aning patriotiska, men det förstår man. goal.com har previews med i spanska/engelska ligan. Annars googlar man matchupen och så hittar man ofta träffar på engelskspråkiga sidor. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
www.soccernet.com har ju också rätt bra previews osv, brukar oftast köra denna i alla fall för dom engelska spelen.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
![]()