![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 | |
![]() Dagens fotboll 14/1
Skapar dagens fotbollstråd redan då ingen annan har gjort det
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Funderar på Australien +0 till cirkus 1.85. Tar mer än gärna emot tankar om spelet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Var inne på detsamma. Tyckte inte att Sydkorea var särskilt bra i premiären och jag tror att man får svårt mot de bästa lagen i turneringen eftersom att Monaco-Park inte finns med.
Australiens första match betyder ju ingenting, men någonting säger mig att båda lagen kommer vara nöjda med ett kryss här. Australien kommer säkert kunna vinna gruppen på målskillnad ifall man hamnar på samma poäng som Sydkorea (Vilket är högst troligt ifall de kryssar här) och står det 0-0 efter 60min så tror jag knappast att man är desperata. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Blev spel, nu jävlar!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Körde DnB jag med. Även om jag var rätt sugen på att spela kryss.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Liveade Australien dnb till 1.98 på 365 nu!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Spelar en till spel:
Bayer Leverkusen v Borussia Dortmund Ö 2.5 @ 1.80 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | ||
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
RKC Waalwijk -1 2.05
RKC är starka hemma och helt ordinarie samtidigt som Eindhoven saknar Df De Bock 17,Df Tahapary 15,Df Van Der Sluijs 5 och Anf Vlug 16/3. "Trainer/coach Ruud Brood kan in tegenstelling tot zijn collega Ernest Faber beschikken over zijn voltallige selectie. FC Eindhoven moet het stellen zonder Jelle de Bock (geschorst), Jeffrey Vlug, Justin Tahapary en Rober van der Sluijs. Dit drietal is gebleseerd." http://www.rkcwaalwijk.nl/rkc-waalwi...-fc-eindhoven/ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Australien +0 var ett dåligt spel så här i efterhand, men om domaren hade givit Cahill(?) straff som han borde fått i början av matchen hade det troligtvis slutat bättre. Skönt att ha täckning på krysset i alla fall.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Måste bara fråga experterna..
Känns det inte som om U2,5 mål i leverkusen-dortmund ligger närmast till hands? Dortmund utan sin vassa forward Barrios (förväntas starta på bänken) och japanen Kagawa(sorry för stavning om den inte stämmer). Dessutom är det allmänt känt att det är svårt att göra mål på de gul/svarta. Men vad tror ni? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|