![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-01-16 Larissa - Iraklis (Greek Super League)
Datum: 2011-01-16
Tid: 14:00 Sport: Fotboll Land: Grekland Liga: Greek Super League Match: Larissa - Iraklis Spel: Iraklis Dnb Insats: 3 Odds: 3.10 Bolag: Motivering: Larissa ligger sist i den grekiska ligan. Man har 10 matcher utan vinst och man kan minst sagt säga att det går dåligt... Iraklis ligger i mitten av tabellen och har ganska blandade resultat. Man har dock slagit AEK Athen och spelat lika med Olympiakos. Inbördes leder Iraklis med 9/4 på 15 matcher. Har lite svårt att hitta info om lag, skador mm. i grekiska så detta får väl ses som en "statistikrek" men att få 3,10 DnB mot ett uselt jumbolag tackar jag för. Hatten av för Larissa om dom bryter trenden och går och vinner denna ![]() Motivering till DnB är helt enkelt för att jag är feg ![]() Raka 2:an finns för 4 ca. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 585Blandade smågodis. Stats: 284 - 321 - 5 ROI: 115.66% Vinstprocent: 46.94% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Vet inte riktigt vad som händer med denna matchen..
Iraklisvinst är uppe på ~5,50 medans Larissavinst är nere på ~1,60. Det är minst sagt kaos hos Larissa: "Angry Larissa fans attack team coach Reuters - Wednesday 05 January 2011, 11:32" "Larissa sack Andersen after 24 days Reuters - Sunday 09 January 2011, 21:47" Tränaren "Geremi club-less after release by Larissa Reuters - Yesterday, 09:58" Geremi lämnar efter 1/2 år på ett 2 årskontrakt Hur kan oddsen vara så här? Uppgjord match är ju första tanken som slår en... Någon som har info, tankar? Tack för länken Snittgurkan! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
matchen finns inte att spela på bet365 ens-...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Ja vad händer här egentligen? 6.00 på raka och 4.50 på dnb nu. Hade vart fint att kunna grekiska och luska lite.
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Har påbörjat ett testprojekt som började med att en himla massa matcher slutar 1-0, 1-1 eller 0-1 i grekiska ligan. Ska testa dessa resultat med viss modifikation beroende på vilken match som spelas. När jag blir lite varmare i kläderna och skaffat mig mer info om lagen kommer jag även gå in på dom vanliga marknaderna, 1X2, över/under osv...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|