![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 11/1
Dagens lir just nu är cliftonville till 1.8 lads
Cliftonville möter idag Donegal Celtic som ligger sist i tabellen med 17 inspelade poäng. Cliftonville ligger just nu på en 4e plats med 39 poäng och vid vinst idag kommer man upp till en 2a plats. Man möter ett Donegal som kommer vara utan Ian Curran och troligtvis även Liam Watson som fick en hamstring problem i förra matchen. Man får tillbaka Tomas McCann. Cliftonville har vunnit 9 av de 10 senaste mötena lagen emellan. Sat 02/10/10 PRE Cliftonville 4 - 2 Donegal Celtic Tue 10/11/09 LEC Cliftonville 2 - 1 Donegal Celtic Sat 31/10/09 LEC Donegal Celtic 0 - 1 Cliftonville Sat 14/02/09 IRC Cliftonville 2 - 0 Donegal Celtic Sat 08/03/08 PRE Cliftonville 5 - 1 Donegal Celtic Sat 10/11/07 PRE Donegal Celtic 0 - 2 Cliftonville Sat 08/09/07 LEC Donegal Celtic 0 - 1 Cliftonville Sat 25/08/07 LEC Cliftonville 2 - 2 Donegal Celtic Sat 10/03/07 PRE Donegal Celtic 0 - 1 Cliftonville Sat 10/02/07 IRC Cliftonville 2 - 0 Donegal Celtic Donegal har skrällat 1 gång på hemmaplan mot en av top 5 lagen och det var mot Linfield som efter matchen blev rejält utskällda av coach, ledning och supportrar. 5 av de 8 senaste hemmamatcherna har man förlorat. Cliftonville är ett okej bortalag, man har på de senaste 8 matcherna vunnit 4, kryssat 2 och förlorat 2. Jag tror Cliftonville kommer vara rejält taggade till denna match som vid vinst kommer ge dom en 2a placering i tabellen. Donegal som ligger sist i tabellen har inget att hämta i denna match! Tycker 1.80 är för högt! BOL
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
UAE har blivit bättre de senaste åren, och imponerade i matcherna inför mästerskapet (kryss mot Australien) så jag är inte så säker på att Nordkorea vinner.
Underspelet är väl det som ligger närmast till hands, men samtidigt är oddsen där inte speciellt attraktiva. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Och ang. Asian Cup.
I morgon möts Uzbekistan och Kuwait. Ettan finns till 2.30 hos Betfair. På tok för högt! Uzbekistan är gruppens bästa lag enligt mig och med Kuwaits insats mot Kina i färskt minne så finns det inget annat än att Uzbekistan fixar avancemanget här genom en seger. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
junhager (+3) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Ser heller inte varför Nordkorea är favorit idag, möjligen är det för att de var med i VM och gjorde hyfsade insatser bortsett från Portugal-matchen. Känns som UAE och Nordkorea är minst likvärdiga, med det sagt vet jag inte om jag tar ett spel på dagens matcher i AFC. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Jag tycker att Iran står lite för högt och testar ettan där.
Visst kan man säga att det här mötet är så prestigefyllt att laguppställningarna inte spelar någon roll. Men ingen kan säga något annat än att Iran har den starkare truppen utav de två. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Hmm, om båda lagen är likvärda och de båda spelar sin första match i turneringen, så är x nära till hands. Det känns som denna grupp är den jämnaste, en förlust idag kan betyda att man inte går vidare till nästa runda. spelar därför kryss i denna match.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Någon som vet om någon bookie erbjuder kortspel i Iran - Irak? Inte bara rött kort eller ej.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 62Mike - go go go Stats: 3 - 1 - 0 ROI: 162.59% Vinstprocent: 75.00% |
![]()
Jag lirar 2:an , Stockport County - Rotherham United till 1,85 unibet.
Stockport har stora problem med både dagsform och ekonomi. Ett lag i kris! 21plats i ligan av 24lag. Förlorade hemma senast i lördags mot Gillingham med 1-5 , innan det mot Morecambe 0-2. Nu möter dom Rotherham som ligger 2a i ligan. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Cliftonville och Rotherham låter onekligen intressanta, men avvaktar ett tag.
För övrigt håller jag mig allt som oftast borta ifrån landskamper. Lärt mig min läxa sedan VM i somras. Om något spel blir aktuellt blir det livebet. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
![]() Jag funderar mest på hur stor sannolikhet jag har att gå med vinst idag, då jag verkligen inte är insatt i någon fotboll som spelas idag. Känns lite vågat att lita på andras omdömen också, helt utan egna korrigeringar and so on. Tanken ligger på att kanske spara rullen och gå all in på Real -1 nu när de möter Atletico.
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |