![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]() Dagens fotboll 10/1
Ok för att utbudet är väldigt litet, men något kanske man kan gräva fram?
Själv har jag Sydkorea -1 & över 3.5 mål i Australien - Indien. Ni som tror på Derby & Kilmarnock får gärna motivera! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
UKM (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Spelade Australien -2.25 i fredags till 2ggr pengarna, har sjunkit dramatiskt...
Även rak på Sydkorea |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Rent spontant känns det som ett överspel i Hércules - Atl. Madrid då Forlán, mig veterligen, är på tillbakagång. Oddset ligger på runt 2.1 vilket jag personligen finner mycket spelvärde i.
Hércules brukar inte vara blyga för att näta på hemmaplan och har gjort det i 5 av de 6 senaste hemmamatcherna (däribland mot Real Madrid som slutade 1-3). Statistiken talar även om att 59% av lagets alla matcher under säsongen slutat med ö. 2.5 mål! Atletico, å andra sidan, har det väl inte gått riktigt lika bra för vad gäller målstatistiken och man landar på strax under 50% (47) vad gäller matcher som slutat ö. 2.5. Ingen oro! Forlán tillbaka och tillsammans med Agüero kan jag inte tänka mig annat än att de får in två mål idag mot Hércules enda. 1-2 fördel Atl. Madrid säger jag. Utöver detta hade jag kunnat tänka mig lägga en slant på Alt. Madrid 0, +0.5 till 1.5 som är helt okej.
Sup? Senast redigerad av STBeethoven den 2011-01-10 klockan 12:12. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
AWESOME
|
![]()
Atalanta - Grosseto Ö2.5 @ 2.19 SBOBet 3u
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]() Citat:
Viktigt att tänka på är att spanska cupen går till veckan och A.Madrid har match den 13:e mot Real Madrid. Tankarna kanske redan ligger lite smått på derbyt redan och ett bra resultat i cupen kanske är något de hellre vill uppnå. Överspelet kan jag tycka är ett bra spel då Kun har visat en fin form den senaste tiden, men jag tycker det lutar mer åt en seger för Hercules. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
på den senaste tiden. Agüero står ju för det mesta. Med detta sagt kan en annan bara spekulera i att Forlán är sugen på att visa sin kunskap i.o.m. comebacken och kanske stänka dit en jävel. Tror dock inte att Atl. vilar spelare inför det kommande kriget med Los Blancos. Ligan viktig och man inser nog att man, om man ställer upp med bästa möjliga krigshär mot Real, fortfarande inte har mycket att sätta emot. Som du säger är det inte helt omöjligt att Hércules visar vad de kan och de kan mycket väl vinna matchen, något som för mig ytterligare förespråkar ö. 2.5! Ser nu att spelet sjunkit med fem procentenheter, dags att lägga sitt spel!
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Jag har också länge kikat på ö2.5, bäst man stänker dit snabbt nu!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Tänk på att Hércules saknar denna kille som varit en av klubbens bästa och mest tongivande spelare denna säsong.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 587Jackee Totals 2-6 - Avslut Stats: 116 - 95 - 0 ROI: 115.35% Vinstprocent: 54.98% |
![]()
Syndes dock inte så mycket den förra matchen, eller de andra matcherna då han har varit borta. Men du har helt rätt att han har varit en utav klubbens bästa spelare den här säsongen.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
Såg inte förra matchen, men hade inte koll på att Drenthe var borta. Stort avbräck för Hércules? Funderar fortf. på Atl.-vinst!
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Crawley - Derby ö 2.5
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Har ingen alls koll på vad det där är för något, och ingen motivation finns att
tillgå. Hur grundar du ditt agerande?
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Ska inte Drenthe vara tillbaka ikväll? För mig soccernet skrev det.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Är inne i en riktigt tung svacka just nu och känns som att det mesta går emot mig. Men efter en uppförsbacke väntar nerförsbacke
![]() För mig blir det denna dubbeln ikväll, svin dåligt odds. Men just nu vill jag bara plussa på lite spel och allt förutom att förlora pengar är bra ![]() Dubbel 10 Januari: Sydkorea - Bahrain 1 Hércules At. Madrid Ö 1,5 Odds: 1.79 Var sugen på att spela Ö 2,5 men Underspelet har sjunkit ner till 1,75 hos Unibet. Vet oddssättarna något som inte vi vet? Jag försöker spela Safe och kör Ö 1.5 Motivering är känns onödig då det redan har tagits upp tidigare i tråden. BOL ikväll ! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|