![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2011-01-06 Cagliari - Milan (Serie A)
Datum: 2011-01-06
Tid: 15:00 Sport: Fotboll Land: Italien Liga: Serie A Match: Cagliari - Milan Spel: Cagliari Insats: Max Odds: 2.50 Bolag: Bet365 Motivering: Detta är på förhand ett riktigt bra spel! Milan kommer inför dagens match sakna 8 spelare. 3 av dessa är Normalt ordinarie i den centrala linjen ( Nesta, Pirlo & Zlatan) Ni som sett Milan i år och inte följt dem tidigare så kan jag avsöja att den största skillnaden mot tidigare år stavas Z-L-A-T-A-N. Milan har fått en helt annan tyngd och spets med denna svensk på plan. Att man nu även saknar inteligensen samt spelfördelaren Pirlo på mitten är givetvis ett mega avbräck. Calgiari då. Jag skulle säga att de är betydligt bättre än tabelläget. Ett intressant offensivt lag. Speciellt hemma i sardinien på Sant Elia. Cagliari skall enligt uppgift vara helt ordinarie imorn. raka ettan betalar 4 ggr fläsket i skrivande stund. Något som troligtvis kommer sänkas under morgondagen. Ca 1,75 på 1X. Jag väljer att trycka till på DnB till 2,50. Resultat? 2-0 Nene (61) Lazzari ( 82) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
2.90 @ Sportingbet
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Riktigt bra skrällchans. I egenskap av milanista är en poäng en bra poäng för Milan.
Cagliari, med en hundraprocentig Daniele Conti, är ruggigt bra. Man har gått relativt bra efter tränarbytet och tabelläget är tämligen missvisande som Cashahem skriver. Milan ställer Strasser på planen i hans första ligamatch från start. Nesta blev även skadad tätt inpå matchen och lämnar rum för Bonera - som varit allt annat än stabil i mittlåset under säsongen. Det blir alltjämt en svår match för bägge lag. Men spelvärt på Cagliari hur som helst. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Milan vinner tyvärr, pato robinho löser det
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
![]()
Bra rek, dock hade jag nog valt att spela +0.5 istället. Väldigt stor risk för kryss i denna match. Ett storlag är alltid ett storlag
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
CAGLIARI: Agazzi; Pisano, Canini, Astori, Agostini; Nainggolan, Conti, Lazzari; Cossu; Nenè, Matri.
MILAN: Abbiati; Abate, Bonera, Thiago Silva, Antonini; Gattuso, Seedorf, Ambrosini; Merkel; Pato, Robinho. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Som sagt MILAN vann !! Lyssna på en inbiten supporter sedan 1996 grabbar
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Tur man inte brydde sig om vilka som saknades!! den behövdes
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
Men jag kan ett och annat om mitt kära Milan ändå ska du se ![]() ps. ser fram emot Cass-Pat-Zla framöver ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Min pappa är starkare än din...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mangofreak (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
Spelet på Cagliari DnB var väldigt bra med tanke på hur matchen var. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mangofreak (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|