![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 3/12
Har hittat två stycken intressanta spel hittills;
Kaiserlautern samt Lazio Tankar? Vad har ni andra hittat för intressant? Shoot! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Citat:
Inter DnB ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
![]()
Gillar underspelet i Lazio-Inter. 1.66 är inget jätteodds dock, får se om man trycker av
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Tänkte spela FC Groningen - Vitesse. Groningen har imponerat i ligan så här långt den här säsongen och Vitesse får ses som underdogs i detta möte. Finns för 1.60.
Tankar? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
På hemmaplan är de otroligt starka, ska titta vidare lite om jag hittar några intressanta skador. Vitesse är ett kontringsstarkt lag och är även obesegrade i de fem senaste ligamatcherna. Känns som 60-40 såhär på förhand utan någon större info.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Är det inte rätt bra med snö i Holland?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Vädret i Groningen verkar inte vara någon större fara idag enligt den lokala vädersleksrapporten. -4 grader med lite sol och blåst tror jag det var. Hur som helst, jag avstår den matchen då den verkar lite oviss.
Spelar istället en dubbel: Xerez 1 Benfica -1.5 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1Tävlingsallsvenskan Stats: 30 - 31 - 5 ROI: 95.88% Vinstprocent: 49.00% |
![]()
Men åhhhh! Vadan alla dessa uppskjutna matcher?!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Kör Xerez (-0,75) - Ponferradina @ 1,91 3 units
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Tror jag ryggar Groningen och Kaiserlautern.
Funderar även på Lazio-Inter, båda lagen gör mål? JA Handicapspel på Benfica, eller Ö2.5 Senast redigerad av Oscar den 2010-12-03 klockan 14:21. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Lokeren-Standard Liege ser väldigt "overish" ut om det inte är tokväder,har vi någon meteorolog på forumet?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
Tror det är rätt Lokeren, fanns fler att välja på men tog "befolked sted i Flandern (Belgia)" http://www.yr.no/sted/Belgia/Flandern/Lokeren~2792195/ |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
2u på Över 2.5 i Lokeren-Standard Liege @1.85 för mig ikväll. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|