![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 1/12
Morrn, slänger upp en tråd för dagens fotboll dådå.
Hyfsat utbud idag även utanför Euro League. Börjar dock redan nu för min del, slänger en slant på Oavgjort - (North Queensland Fury +1) @ 3.50 i matchen mellan Gold Coast och NQF. Bortalaget kassa, hemmalaget gör inte särskilt många mål (7 på sina senaste 5 hemmamatcher). Avbräck i båda lagen. Nere på 3.40 nu på 365. Vad spelar ni på idag, sharps?
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |||||||
AWESOME
|
![]()
Auto spel på Lech V. Juve, slutade 3-3 för någon månad sedan och jag ser inte att dom ändrar på så mycket inför denna match heller, sure, vädret kan spela roll men hyfsat uppklarnande väder i Europa atm.
Kommer garanterat fler spel i e.m
|||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
uppe på 2.25 nu.. vad kan anledningen till det stora hoppet vara?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
AWESOME
|
![]()
nja, pinny har ö2.25 @ 1.93, 365 2.10, nordic 2.25, men som jag sa till boored, kp faden skapar alltid gröna pilar på mina spel..
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
hehe Okey, dock bara bra då man har tänkt att rygga
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | ||||||||
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143Heja bror! Stats: 47 - 49 - 2 ROI: 106.87% Vinstprocent: 48.96% |
![]() Citat:
Lech Poznan - Juventus Över 2.5 Juventus måste gå för seger annars är hoppas så gått som borta. Man C. vinner förmodligen hemma mot Salzburg vilket gör att dem går upp på 10 poäng, vinner Juventus mot Lech Poznan ligger båda lagen på 7 poäng och sista matchen avgör. Eftersom Juventus måste gå för ett mål kommer det öppna upp spelet precis som det gjorde i Turin förra gången lagen möttes i gruppspelet. Då slutade matchen 3-3! Lech Poznan är inget dåligt lag speciellt inte på hemmaplan då man båda skickat hem Salzburg och Man C. med 2-0 resp. 3-1! Tror vi kan vänta oss MINST 1 mål från hemmalaget, men blir inte chockade om det rinner iväg till 2-3 mål. Vilket innebär att Juventus måste göra 2 för att ha någon chans. Juventus kommer sakna flera spelare, förutom de spelare som är skadade kan inte heller Quagliarella eller Aquilani spela denna match. Man har med sig flera unga spelare från primaveran till denna match men kommer ändå ställa upp men en hyfsad stark elva. Dessutom kommer man vila Melo efter att han matchats hårt den senaste tiden. Preliminär startelva: Storari Camilleri/Sörensen - Bonucci - Chiellini - Traorè Krasic - Marchisio - Sissoko - Pepe Del Piero - Iaquinta Frågan är bara hur mycket Juventus satsar på Europa Leugue? För går dem in med attityden att vinna matchen tror jag säkerligen att matchen går över! Kanske fick svar på din fråga med där O12? ![]() |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Over it is
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Juventus har spelat 4/4 kryss i EL och måste gå för seger idag. Slarv i förra mötet, vilket inte ska upprepa sig nu. Krasic och Pepe på kanterna känns väldigt bra för offensiven. Spelmässigt har Juventus på senaste tiden spelat mycket bra även om man kryssat en del, speciellt defensiven som fungerat väldigt bra till skillnad från inledningen av säsongen, därför ska man inte låta sig luras av 3-3-matchen. Nu när man måste vinna kan jag inte se Poznan stoppa Juventus. Känns som att 2an är det bästa spelet där då 0-1/0-2 är mycket troliga resultat.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Lech Poz. - Juventus Ö 2.5
Young Boys - Stuttgart Marseille - Rennes |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Tror det blir över i Villa-Birmingham. Brukar bli mycket mål i villas matcher i cuper och laget har många viktiga skador. 2.25 tycker jag känns bra. 1U efetersom jag inte hinner kolla upp så mycket info, går mest på känslan här.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Brukar inte derbyt här ofta vara långt ifrån målrikt annars? (inge info för detta dock, bara något jag fått för mig)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
Just my 2 cents ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |