![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Dagens Fotboll 17/11
Massa landskamper idag, har ni något på lut?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Jag sitter och fundera om jag våga mig på Brisbane i A-League, såg sista 30 min i deras senaste match och de visade upp en härlig offensiv fotboll.
Vad säger du Speedo? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
![]() Överspel? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
Funderade själv på överspelet, men den statistiken jag hittat så har 6/10 matcher gått under lagen emellan sedan 2005, då har jag enbart räknat på Brisbane´s bortamatcher. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
Finns för övrigt 2.25 på Roar imorgon, många bookies har ~2.05. Vad har lagen att spela för imorgon? För övrigt, gillar Newcastle Jets. Är det inte där Ante Covic lirade efter han varit i Hammarby? ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Ja testar Brisbane med 4/10u, Jets har den viktige försvararen L. Milicevic tveksam till denna matchen, kan inte han spela så får den mer orutinerade T. Regan ta plats i backlinjen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
speedmagic (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Själv spelar jag på Newcastle. Riktigt bra ihelgen och Francis jeffers (som debutrrade) visade under de 60 minuter han spelade att han fortfarande har klass som räcker till bra i A-league.
Tätt matchande för Brisbane och detta är 5:e raka på bortaplan (även om en av matcherna tekniskt var en hemmamatch). Tycker Brisbane är för stora favoriter och 3,20 på Newcastle måste IMO testas. Förresten så spelade inte Reinaldo senast. Han är dock med idag. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Senaste nytt är förresten att Ljubo Milicevic mkt troligt spelar från start.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Någon som har synpunkter på Sydafrika-Usa matchen?????
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Jag gillar spontant Schweiz hemma mot Ukraina. Har dock ej kollat vilka lag respektive lag de kommer med ännu. Men spontant så känns den bra. Likaså Egypten hemma mot Australien.
Ska kolla vidare lite.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 14432-6 BETTING 2012-2013 (AVS Stats: 239 - 267 - 36 ROI: 102.44% Vinstprocent: 47.23% |
![]()
Tror mycket på över 2.5 mål i Argentina - Brasilien till 2.10 i odds hos vissa bookies. Två lag som gillar anfallsfotboll mer än försvarsspel. Sen när det är träningsmatch kan tränarna låta spelarna släppa lös ytterligare ett snäpp. Det skadar heller inte att det ligger rivalitet mellan de båda stora i Sydamerika sen lång tid tillbaka. Båda lagen vill vinna, båda lagen vill spela bäst fotboll. Har inga färdiga elvor men oavsett lag känns detta spelvärt! Ska tilläggas att Spanien var på besök i Argentina för ett tag sen, det small rejält (4-1). Kanske man kan få tag på en bra stream för att njuta av samban ikväll?
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
Med risk att bli dum förklarad men om man tippar över 2,5 mål vad ska det bli i matchen då?? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|