![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Dagens Fotboll 11/11
Ja då kör vi igen, tankar och spel?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Jag vill att travkungen, med sina 23 besök på Anfield, kommer in och berättar om sina tankar.
Hans snack om Lucas passningsprocent på 95 frälste mig igår och jag lägger inte ett fotbollsspel utan hans godkännande. Närå, men det var väl oerhört klent utbud idag? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Ajax vs Veendam över 3.5 sitter jag på men den är slashad precis som jag trodde och precis som PSV igår inte för att det hjälpte ett dugg...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Sharpest
|
![]()
Randers kommer att vinna danska cupen och för att göra det måste de slå lyngby ikväll för att kvalificera sig vidare.
http://www.randersfc.dk/index.php?afd=1&side=4790 http://lyngby-boldklub.dk/Nyheder/A-...bys_pokaltrup/ 3/10 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tjompiz (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Ska man tro sv.fans så verkar det som att Hercules skickar ett B-lag till Malaga ikväll.
Även om hemmalaget inte direkt imponerat så har man nu chansen att ta sig vidare i cupen och med ny tränare (Pellegrini) så kan det möjligtvis ge en liten effekt. Tycker dessutom att Malaga har ett bättre lag än vad tabellen visar, så 2.10 på ettan kan vara intressant. http://www.svenskafans.com/spanien/C...-0-379694.aspx Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tjompiz (+1) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Verkar så shoreline.
http://www.herculescf.com/noticias/5...-rosaleda.html "Para este partido, el "Boquerón" Esteban volverá a dar minutos a los menos frecuentes aunque, debido a las numerosas lesiones -Nelson Valdez, Sendoa Aguirre, David Cortés y Farinós-, tendrá que alinear también a algunos jugadores que sí vienen siendo habituales en la competición regular. Esteban ha dado descanso para este encuentro a Peña y a Friztler" Valez,Aguirre,Cortés,Fariños,Peña,Fritzler kommer iaf inte spela för Hercules och det verkar reservbetonat. Troligt lag: Hércules CF: Velthuizen, Juanra, Sarr, Rodríguez, Pulhac, Rufete, Abel Aguilar, Tiago Gomes, Thomert, Tote y Portillo. http://www.malagacf.com/noticias/el-...rini-3538.html Men Malaga är utan dessa... Decisión técnica - Manu Torres, Iván González, Baha y Edu Ramos. Lesión - Rondón y Rubén. 'Tocados' físicamente - Luque y Juanito. Salidos de una lesión de larga duración y sin ritmo de competición - Hélder Rosario y Duda. Trupp Malaga: La lista de 18 jugadores del Málaga la conforman: Arnau, Jesús Gámez, Weligton, Fernando, Edinho, Apoño, Seba Fernández, Kris, Galatto, Malagueño, Eliseu, Mtiliga, M. Gaspar, Quincy Owusu-Abeyie, Sandro Silva, Juanmi, Portillo,Recio . Svår som fan den här matchen så kanske bäst att stå över spel ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Valencia-Logrones i Copa del Rey.
Valencia ligger 6:a i Primera och Logrones ligger på 14:e plats i spanska 3:e div och Valencia vann första mötet borta med 3-0, tror det blir något liknanade här. Spelar:2-0(8X) 3-0(8X) 4-0(11X) 5-0(20X) 5/5 units |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Testar Ado Den Haag DNB borta mot Groningen i cupen till 4.15 hos Betsson. Man kommer från en hemmaseger mot Utrecht och senast från en bortaseger mot Ajax. Formen är på väg uppåt och självförtroendet bör vara på topp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | ||
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Har själv 2.15 sedan i måndags.. förstår inte riktigt hur du kan röra till 1.85 men hoppas du har rätt.
![]() Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Är inte; "Valencia att vinna och hålla nollan" @ 1,66 bättre i ditt fall? Blir ju mindre roligt om Valencia vinner med t ex 1-0? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
jag har spelat
2 enheter parma - samp under 1,5 mål @2.8 nb 2 enheter parma - samp över 2,5 mål @2,5 bet365 (sjukt odds!) 1 enhet på parma -samp 1-1 @7,00 @ nb under 1,5 ger +0,6 över 2,5 ger +-0 1-1 ger +2 2-0 ger -5 0-2 ger - 5 öhh... rygga inte ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Vet inte om det var ett misstag eller om du tänkte fel, men detta spel är ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1955Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
Sen vet jag inte om 2.50 är ett så sjukt odds. Aldrig att den går över mer än 4/10 gånger iallafall. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|