![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 9/11
Dagens utbud bjuder på framför allt en del engelsk fotboll men även full omgång i italienska serie B och lite annat smått och gott.
Har hittat ett spel än så länge: Burnley - Doncaster 1.95 @ Unibet, Pinnacle etc Burnley har 5 vinster på 7 matcher på hemmaplan. Något knackigt senaste matcherna men ändå fått med sig X. Doncaster kommer till Turf Moor utan: Sharp (pepp namn), George Friend,Gillett ,Woods och Chambers I Burnley är Bikey tveksam.
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Om jag inte missminner mig helt fel så har väl Doncaster överraskat hittills i år?
Burnley's form är väl heller inte den bästa, även fast de fått mig sig kryss som sagt. Däremot var det ju ett tag sen de spelade hemma (3 matcher sedan) och då fick man stryk mot Reading med 0-4. Hade nog räknat med ett odds på ca 2.20 på Burnley här ![]() Rätta mig gärna om jag är ute och cyklar ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Burnley har som mål att gå upp i PL och i den senaste matchen mot Norwich borta ledde man med 2-0 fram till 70e minuten innan man tappade till 2-2. Jag skulle tro att man har en rejäl revansch-lust med sig idag. Men jag går framförallt på hemma-/bortaform tillsammans med att Doncaster saknar en del, framförallt en av deras bästa i Billy Sharp.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Espanyol 1:a-1.65 (Match i spanska cupen, enligt aftonblaskan har valladolid 13 borta)
Burnley 1:a-1.95 (Doncaster har 5 borta) Liras hos unibet 5/5 units Odds:3.22 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Kollade på samma dubbel, känns som ett stabilt spel!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Frågan du ska ställa dig själv är vilka som är borta och vilken betydelse dem har för laget. Är det 13 bänknötare? Är det alla ordinarie? Sen att maxa en dubbel så där är kanske inte att föredra. Men lycka till!
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Förstår din synpunkt, fast om man som tränare inte tar med 13 spelare som tillhör
A-truppen så säger nog det en hel del om vilken inställning man har till matchen. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348NHL 2014/15 Stats: 83 - 122 - 11 ROI: 115.74% Vinstprocent: 40.49% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
AWESOME
|
![]()
På tips:
Citat:
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Stoke - Birmingham u2.5
Leeds Pompey - QPR (Both teams to score) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Funderar lite på Black Cats, tycker att 7.35 är för högt.
EDIT: 7.45 nu, jag kör. Bet to win 2.5 units. Senast redigerad av Donald den 2010-11-09 klockan 14:07. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Sharpest
|
![]()
Middlesbrough DNB, kommentarer överflödiga.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Varese(Ita B) DNB finns till 1.96
3/5 Units |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |