![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Dagens Fotboll 8/11
Trevlig match i Spanien ikväll, men finns det inga mindre matcher där bookies har lite mindre koll som känns intressanta idag?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
För egen del blev bet på favoritlaget Sevilla, samt Rubin Kazan som möter Spartak Moskva. Båda matcherna är tuffa "i toppenskiktet-möten", och kan egentligen sluta hur som helst.
Sevilla ligger 7:a och möter 5:an Valencia. Sevilla är starka på hemmaplan, men har under de senaste 3-4 åren spelat knackigt både hemma som borta. Ibland hittar man sina toppar under säsongerna under ett par matcher, ibland inte. Det skall det tilläggas att Sevilla oftast höjer sig mot toppenlag, speciellt hemma på Sanchez Pizjuan. Som i matchtråden om just denna match så ses det att det blir en hel del mål, i genomsnitt dryga 3 mål per match. Själv fick jag Sevilla till 2.30 på Betsson, vilket jag anser vara spelvärt. Notera även att det kan vara spelvärt att sätta Ö 2,5 mål, beroende på odds. Rubin Kazan ligger 3a och möter 4an Spartak Moskva. Båda lagen har spelat relativt bra under säsongen, men har en bit kvar till den absoluta toppformen. 1.90 på Rubin bettade jag. Dock kan det ses värt att betta på Spartak till 3.60, vilket är ett jävligt högt odds sett till deras tabellplacering - så om man vill chansa så kan man betta Spartak, men jag tror på en 1:a i denna match. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag kör en dubbel Besiktas mot Kasimpasa 1 och Odense mot FC Randers 1 till 2.02 at bet365, ända spelbara idag enligt mig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Dagens:
Osnabrüc - Karlsruhe Sevilla - Valencia Ö 2.5 Besiktas - Kasimpasa (Hcp: 0-1) Dubbel: Odense - Randers Besiktas - Kasimpasa ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Har ett 1u spel på Under 2.5 i Odense-Randers 2.02@pinny.
Odense höll äntligen nollan mot Young Boys som har bra offensiv i EL i veckan så kanske fått ordning på defensiven. Saknar sin bäste målskytt under hösten Mf H Andreasen 14/9mål avstängd. Randers är utan sin farligaste spelare Movsisyan 14/5 mål med en tåskada. har 0-5-2 6-8 borta och lär spela för 1 poäng igen. Mon 26/07/10 SUP OB 1 - 1 Randers Sun 09/05/10 SUP OB 1 - 3 Randers Sat 24/10/09 SUP Randers 1 - 1 OB Mon 24/08/09 SUP OB 1 - 0 Randers Sun 10/05/09 SUP Randers 0 - 0 OB Bara ett av de 5 senaste mötena i ligan över. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
edit: 2.00 fanns kvar. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Du är ryggad Dunlop.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Oh my god!
Besiktas gör mål men det blir avblåst av någon anledning i 92a. Besiktas får STRAFF i 94e, GUTI MISSAR!!! Gud nåde dig Guti om det blir över 2.5 mål i Sevilla - Valencia vilket det förmodligen blir. HELVETE så sjukt ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Guti kan ju hoppa från en bro herregud. Snyggt underspel fuzzy
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Ångrade mig att jag inte livade Besiktas vid 0-1 när dom var på g...
Tur jag inte gjorde de till slut hehe |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Slutade med +-0 idag
Underspel 2.5 i Odense och överspel 2.5 i Sporting Lissabon satt.
![]() ![]() |
![]() |
|