![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 2010-11-02 Bursaspor - Man. Utd. (Champions League)
Datum: 2010-11-02
Tid: 11:53 Sport: Fotboll Land: Argentina Liga: Champions League Match: Bursaspor - Man. Utd. Spel: Annat U10 Insats: 4/5 Odds: 1.85 Bolag: Expekt Motivering: Min första REK på Sharps.. Har en längre tid spelat på lite udda bets som bolagen erbjuder då och då vid större evenemang. Skott på mål är ett återkommande favorit. Vid VM i sommar så fanns det ett bra utbud på dem flesta matcherna. Till dagens match mellan Bursaspor och Man. Utd. så väljer jag att reka under 10 skott på mål med följande motivering: Förra matchen på Old Trafford så blev det endast 6 skott på mål (5 Man. Utd. 1 Bursaspor). Utd. brukar väldigt ofta spela mera defensivt på bortaplan och kommer inte så ofta på kanterna så som dem gör på Old Trafford. Mindre attacker från kanterna lika med färre inlägg som kan generera till skott på mål eller nick på mål från inrusade anfallare. United startar nog med Nanni och Berbatov som gärna håller i bollen lite för länge och då hinner turkarna avvärja innan passningen eller skottet kommer. Skulle dem sedan byta in dem yngre talangerna i Utd. så finns det inte många som gillar att skjuta från avstånd. Har inte så bra koll på turkarna men efter 3 matcher i Champ. L. så har dem mest försökt att hitta passningsspelet och har inte kommit till skott allt för ofta då försvararna oftast hinner blockera eller styra ut skotten bort från mål. BOL om Ni ryggar! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Låter som ett ganska vettigt bet
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
ojdå, ser att DBS har lagt samma skott-spel som jag
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Dbs?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 789Innebandy 11/12 Stats: 7 - 11 - 0 ROI: 90.13% Vinstprocent: 38.89% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
oddset har droppat från 1.85 till 1.7 på Expekt..verkar som att man är väldigt rätt ute..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|