![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]() Dagens Fotboll 24/10
Vad har ni idag?
För mig personligen har det blivit mer regel än undantag att lägga följande spel när Inter lirar utan Milito på topp eftersom då Eto'o får ta den positionen. Känns som han kommer få chanser nog för att klara av att näta imorgon kväll, om inte, så fixar han chanser. ![]() Samuel Eto'o målskytt mot Sampdoria ; 2.30 @ NB ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Låter som ett helt ok spel för mig.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Någon som är kung på Italienska ligan? Spanska rek kommer senare..
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222KHL Playoff 2011 Stats: 26 - 35 - 6 ROI: 100.16% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
Kör några Eto'o spel jag också, till små insatser.
Målskytt. Fler mål än Pazzini (3.15) 2 mål eller mer. (8.00) I mina ögon, världens kanske bästa spelare i dagsläget. Sålänge Milito inte finns på planen får Eto'o spela där han ska, som nia. Och han behöver egentligen bara en, kanske två chanser att näta. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Sevilla idag, nåt att gå all in på eller?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 63PremierLeague Stats: 16 - 18 - 2 ROI: 123.43% Vinstprocent: 47.00% |
![]()
Premier League
Man City + 0 F. Torres målskytt Super Lig Fenerbache
![]() |
#8 |
![]()
Fenerbahce, 1.65
Djurgårdens IF - IF Elfsborg Ö 2.5, 1.85 Trippel: Liverpool Inter Lazio Odds: 4.35 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Parma vs Roma u2.5, 3u @ 1.85
Lecce vs Brescia, 2u @ 2.40 Bologna vs Juventus, 3u @ 1.91 Bologna vs Juventus ö2.5, 2u @1.98 Genoa vs Catania+0.5, 2u @2.23 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
PSV vann med 10-0
![]() Ola Toivonen gjorde 1 mål. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Någon som kollade PSV matchen? Sjukaste resultatet i år?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
AWESOME
|
![]()
Sneglade på livescoret då jag satt med Ö2.5 i matchen, trodde det var sjuka typeo's då det bara rullade in efter 3-0 i 2a.
Sitter på ett underspel till ikväll, vore fint med en perfect 6-0, efter eftermiddagens 5-0 ![]() Ogiltigt spel-ID: 129768
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Villarreal - Atletico Madrid
Ö 2.5 @ 1.70 Bra dag idag, hoppas det forsätter! ![]() Independiente - Boca Juniors U 2.5 @ 1.70 Ryggar iCash Senast redigerad av Lawio den 2010-10-24 klockan 18:01. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Synd att man fegade och säkrade upp fina 3.00 ggr pengarna på Arsenal innan avspark med City +0.5 @ 2.00 när det fortfarande stod 0-0... Men skit samma, oddset på Arsenal tackar vi för.
Finns det något som tyder på att Sampdoria kan rubba Inter ikväll? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|