![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 2/10
Lite sugen på Birmingham, alltid starka hemma och 3 gånger pengarna mot upp och ner Everton är lite mkt i mina ögon, skador som spökar kanske?
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Jag har ett "roligt" spel på gång. Didier Drogba har senaste 12 matcherna mot arsenal gjort 8 mål. Oddset på att han ska göra mål på söndag ligger just nu på 2.15 på betsson. Han älskar att göra mål mot arsenal sa dom igår på PREMIER LEAGUE NEWS på TV 10
![]() En liten insats blir det allt ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag spelar Sunderland DnB till 3.50!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
har någon koll på Linköping i div 2? Tycker deras plötsliga form och det faktum att de bara förlorat 2 ggr hemma under säsongen gör att 1,90 kan vara intressant.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382one-Bomben vid rullpott Stats: 45 - 269 - 0 ROI: 147.10% Vinstprocent: 14.33% |
![]() Citat:
Vet i alla fall att Ola Nygren och Haris Dozo är skadade och missar matchen. "Storvärvningen" inför säsongen Christos Christoforidis har varit skadad i stort sett hela säsongen och startar troligtvis på bänken idag, i honom har man ett trumfkort att kasta in. Känns ändå som att man ska klara av att hänga kvar och då krävs seger den här matchen men jag avstår ändå från spel då den i mitt tycke känns långt ifrån säker. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Över 2,5 i Wigan-Wolves ger 2.15, Wigan som läcker defensivt, och släpper in massor med mål på hemmaplan, kommer förmodligen att gå på framåt.
viktig match för bägge lagen i botten.
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
spelar åxå Wolverhampton -1.0 @ 2.62 Gula kort...
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Jag tog över 2.0 live på Wigan matchen efter utvisningen... matchbilden inte helt gjuten just nu dock..
edit: Varför spelar Di Santo när Wigan har Boselli och Moses att tillgå??? Di Santo har sämsta första touch........ Senast redigerad av xtrmntr den 2010-10-02 klockan 13:27. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Är på pajashumör idag, vi kör den här:
1 Wolfsburg @ 2.20 2 Mainz @ 2.37 3 Siena (-1) @ 2.60 4 QPR @ 1.90 Insats: 300,00 Vinst: 7.480,50 / lördagsmys.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Wolfsburg är spelvärd till 2.15 på Unibet... har vunnit senaste 3 matcherna och är på uppgång med grafite 4 mål på 3 matcher och Dzeko 2 mål på 3 matcher...har fått igång spelet och mönchengladbach ska man slå....det är mitt tips för dagen
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Dagens fotboll hittills:
Ogiltigt spel-ID: 105235 Ogiltigt spel-ID: 105237 Ogiltigt spel-ID: 105241 Ogiltigt spel-ID: 105243 Ogiltigt spel-ID: 105244 Ogiltigt spel-ID: 105245 https://www.sharps.se/spreadsheet/-a- 5.2 units plus, får väl ändå duga ![]() Senast redigerad av _A_ den 2010-10-02 klockan 17:11. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0007 ser grönt Stats: 275 - 366 - 21 ROI: 99.43% Vinstprocent: 43.00% |
![]()
ja. konstigt att mainz har så högt odds . tog den för några dagarsen. men då var oddset lägre.
![]() |
#13 |
![]()
Mina spel:
Singel: Tottenham vs Aston Villa X2 @ 2.05 Mainz vs Hoffenheim DNB Mainz @ 1.67 Nurnberg vs Schalke DNB Schalke @ 1.57 Mgladbach vs Wolfsburg DNB Wolfsburg @ 1.55 Trippel: Siena, Real betis och Motherwell @ 3.03 Alla oddsen är från bwin.com |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
tack för avslaget ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
... jävla Wolfsburg... hade inte suttit fel med de där 7 lapparna.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|