![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Dagens lången? 27/4
Hallå, Kommer med lite alternativ på vilka matcher jag hade tänkt att köra imorgon. Berätta gärna om ni misstycker eller liknande. Tänkte mig en trippel,fyrling kanske femling
Birmingham - Arsenal Tottenham - Portsmouth Chelsea - Astron Villa Bolton - Manchester U Malaga - Tenerife Mallorca - Barcelona Zaragoza - Valencia Swansea -Ipswich Senast redigerad av KP den 2010-03-26 klockan 14:35. Anledning: Rek-funktionens ska endast användas till riktiga rekar, allt annat klassas som övrigt. Läs sticky |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Visst, det ser bra ut. Men en femling ligger långt borta i mina ögon.
Spela på isåfall dubbla matcher, med högre units. Krysset ligger inte heller långt borta. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Ser bra ut men Swansea verkar vara i en svacka, se upp för dom. Ipswich är stabila just nu och spelar ofta kryss.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
ta bort swansea, stor chans för x där.
Chelsea eller Arsenal nån av dom kommer x:a. ta bort chelsea ,arsenal och swansea och så kör du lite högre insats bara |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Gästrek??
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Fast tänk också att Chelsea och Arsenal satsar på titeln.
Håller med ovastående om Swansea matchen, lite för riskabel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 9Ryggas resultat Stats: 16 - 20 - 2 ROI: 117.40% Vinstprocent: 44.00% |
![]()
Mallorca - Barcelona känns inte som en solklar 2:a enligt mig. Mallorca är bra hemma. Barcelona fick sina 2 mål mot Osasuna väldigt sent senast. Om jag spelar den matchen spelar jag låg insats och 1X till runt 2,50 eller 1 DNB till runt 5 i odds.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Ser bra ut? Vad ser bra ut, att peka på de största favoriterna från de stora ligorna och sen köra random trippel av urvalet?
Om det vore så lätt skulle vi alla vara miljonärer. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
Tottenham - Portsmouth, pompey svacka Chelsea - Aston Villa, villa svacka Bolton - Manchester U, united för bra Malaga - Tenerife, tenerfie bra på ön, kassa borta Mallorca - Barcelona, barca för bra, varning mallorca ändå Zaragoza - Valencia, valencia kommit igång. Swansea -Ipswich, avslag Självklart går säkert inte alla matcher in men spurs, arsenal, united och chelsea ser bra ut. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Jag har inte rekat. Hade inte heller spelat så här men mycket tyder på att favoriterna i england vinner iaf.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Mycket tyder på att favoriterna vinner i alla ligor, det är därför de är favoriter.
Hur svårt är det på förhand att få fram en kupong som "ser bra ut" om man motiverar spelet med "Barca är för bra". Man utd kommer på pappret att vinna alla sina matcher mot lagen under topp 4. Gör de det? Självklart inte! Så vad är det som ser bra ut? Oddset? Lagnamnet? Gräsmattan? Jag är långt ifrån något proffs, men att sitta och spela femlingar med Chelsea på hemmaplan och Barca borta mot ett av seriens bästa hemmalag och inte ens lägga fram några bättre argument än att lagen är bättre, det är ingen vinnande taktik! Inte ens oddsen verkar ha vart värda att analysera/presentera i "reken". Det är spel som dessa som gör att bolagen är vinstmaskiner. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Vi vet det är fult att spela favoriter men låt killen göra det för sjutton. Jag kan mycket om fotboll och jag vet att mallorca är mycket bra hemma och att barca inte får lätt alls. Värdet finns på mallorca, absolut. Men av 10 matcher vem vinner flest gånger då? Då är det barca. Man kan säga att mallorca är tredje bästa hemmalaget, man kan säga att att barca är bästa bortalaget i ligan. Som sagt VARNING för mallorca MEN om man tvunget ska välja ett lag som ska vinna så tar man väl barca över mallorca?
1. 20% X. 30% 2. 50% något sådant skulle jag väl tror att procenten är. Då är det inte värt att lira barca till pissodds men jag anser fortfarande att de har störst vinstchans. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
Moderator
![]() Citat:
Att Barca har störst vinstchans är det väl inget snack om och du säger själv att du inte hade spelat Barca till ett pissodds, där säger du ju precis det jag säger. Sen att Barca vinner flest matcher av 10 är skit samma om det inte återspeglas i oddset. Trådskapareb bad om åsikter, jag har presenterat mina. Sen vad han väljer att spela är upp till honom. Jag uppskattade den lärdomen jag fått av andra på olika forum. Låt säga att din värdering stämmer, då ska Barca ge 2.00 i odds, får du det? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|