![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 20/3 the Championship 16:00
Sådär, idag ser det mer intressant ut...
Boro har jag nött på med utan att få betalt, nu är det läge igen och den här gången är insatsen maxad. Laget har sett bra ut länge men haft dåliga perioder i matcherna, som alla har, men då lyckats släppa in mål. Vi som såg laget mot Newcaste kan intyga hur bra formen är och mot Derby borde matchen varit i hamn, istället fick man slita hårt för 2-2 till slut. Skador har Boro haft länge men bortsett från att R. Williams saknas på mf idag är inget nytt, jag tycker att det ser bra ut. Tabelläget är fortfarande okej men nu kommer det krävas vinster om man ska kunna nå topp-6 och de närmaste fighterna lyder: Reading, Preston, Palace, Watford, Plymouth, SW - det är vinster som gäller och det vet man givetvis. Hemmaspelet har varit kalas en tid, 7 raka utan förlust... Reading har radat upp segrar på slutet men redan mot Derby hemma anade jag viss försämring i formen och mot QPR senast hade man riktig flax, QPR var klart bättre innan de blev en gubbe kort i 44e. Trots det krävdes det en straff i 86e för att segern skulle vara i hamn..jag tror att motivationen börjar tryta efter en bra cupresa och viktiga bottenmatcher. Nu är laget mitt i tabellen och kan slappna av, detta vet man givetvis. Inga nya skador. Boro är i mina ögon klassen bättre som lag och klart mer motiverat, -0,25 @ 1,85 tar jag alla dar i veckan - det ska vara toppchans! Middlesbrough-Reading, Mboro -0,25 @ 1,85 9/10u Jag gillar också QPR @ 1,80 +0 som finns på flera ställen. QPR har verkligen spelat upp sig sedan Neil Warnock tog över och har gjort 4 kanoninsatser, man hade tom kunnat ha 2-0 efter 45 mot Reading senast men fick inte utdelning. Nu kommer ett tämligen formlöst Swans på besök, med FÖRRE QPR-managern P. Sousa, oj vad det kommer trigga QPR-spelarna. Man saknar idag mb D. Stewart som tog ett otroligt korkat rött mot Reading och var anledningen till förlusten. Det är ingen fara, M. Connolly tar mb-platsen och P .Ramage yb-platsen. I övrigt som senast, möjligen plockas Priskin bort. Swans har haft en del problem med skador och annat som häxat en tid och det har gjort att laget tappat formen, det har varit en del flax bakom segrarna och senast när man inte hade turen med sig, 0-2 hemma mot WBA. Det är fortsatt en del problem och frågetecken i Swans men möjligen är A. Orlandi åter, dock lär han inleda på bänken. Vi vet alla hur svårslaget Swans är men med tveksam form och ett tokladdat QPR där många spelar för kontrakt kan jag inte greppa 1,80 +0 på hemmalaget. QPR vinner minst hälften av sina hemmamatcher en bra säsong och drygt 40% den här säsongen så i mina ögon är detta felsatt. Swans är ett klasslag och alltid svårslaget, totalt 7 förluster på hela säsongen! Trots det, jag tror inte QPR torskar idag! QPR-Swansea, QPR +0 @ 1,80, 7/10 u Avslutningsvis spelar jag Blackpool igen trots 0-3 borta mot SU senast. De siffrorna var klart i överkant och laget fick psykologiska mål emot sig, efter 45 sek och i 44e. Att det då trillar in en till är inget ovanligt.. Det blir antagligen en galen laddning idag, managern I. Holloway tolererar inte dålig inställning och efter två raka förluster är jag inte orolig. Hemmaspelet är alltid bra, 10 vinster av 18, jag säger det igen - Blackpool borta är en av de värsta bortamatcherna man kan ha i the Champ. Man har lite defensiva problem men sent igår lånades yb S. Coleman från Everton, han går rakt in i laget och löser mycket. Offensivt är H. Boazza out igen, inget nytt sedan Afrikanska Mästerskapen. Palace har jag lyckats gå fel på i fyra raka fighter trots att laget är uselt just nu. Laget har säckat ihop totalt sedan N. Warnock lämnade och har inte gjort ett mål på tre matcher, det börjar likna nedflyttning. Nu är mb C. Davis out pga avstängning och yb-talangen N. Clyne fick utgå pga en ljumskskada senast, ljumskskador betyder med 75% säkerhet att även Clyne är out idag - inte alls bra! Det kommer bli en jobbig eftermiddag för Palace som verkar ha tappat motivationen och viljan. Blackpool har gott om den saken, idag har Palace inte samma tur som mot Barnsley..näst intill dubbelt tar iaf jag direkt. Blackpool-Crystal Palace, Blackpool -0,5 @ 1,95 7/10u |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Tack Punter! Mest sugen på Boro som du vet, men testar även de andra. Lycka till...
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382one-Bomben vid rullpott Stats: 45 - 269 - 0 ROI: 147.10% Vinstprocent: 14.33% |
![]()
Intressant läsning som vanligt Punter! Här är det rygg som gäller!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 9Ryggas resultat Stats: 16 - 20 - 2 ROI: 117.40% Vinstprocent: 44.00% |
![]()
Spelar QPR.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Härligt, idag behövde jag inte selektera. Alla odds låg kvar i prncip!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Schysst, kör rygg med mindre insats på samtliga...
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Tack för M'Boro och QPR
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Bara att ta för sig, vi får väl se om jag är rätt ute. Så här långt ser både QPR och Boro ut att gå ner i odds, Blackpool fortfarande i dubbelt. Det känns bra rakt över iaf.
![]() Hur kommer det sig att ingen har intresse av hockeyn, den siten är helt död? Jag såg Brynäs-DIF live i veckan, av den matchen tror jag Djurgården kan vinna hela skiten - de var klassen bättre än Brynäs iaf - i varje femma! 1,75 tror jag är hämtgurka..men jag är inte megakunnig i hockeyn så den får någon som kan reka. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |