![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Premier League 20/3
13:45 Aston Villa-Wolverhampton
16:00 Everton-Bolton 16:00 Portsmouth-Hull City 16:00 Stoke City-Tottenham 16:00 Sunderland-Birmingham 16:00 Wigan-Burnley 18:30 Arsenal-West Ham Dagens Fish 'n Chips. Jag återkommer om jag har nån idé. Bara att börja rota bland matcherna och försöka hitta nåt. Eller vänta... ...kanske Wolves dnb till 6,50. Villa har matchats tungt sista månaderna med cuper. Detta är ju i princip ett derby, allt kan hända. Villa vann senaste hemmamatchen i ligan mot Burnley klart men innan dess va det otroligt nog 19 dec senast man vann hemma i ligan mot Stoke. Ok man har haft Liverpool, Arsenal och Man u på besök vilket kan va förklaringen. Vad tror ni? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
jag tror villa vinner. dom behöver vinna o dom ska komma till champions leauge spel.
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
Försiktig insats antar jag. Man får typ 1,40-1,43 på Villa vinst vilket inte lockar mig att spela iaf, Utfall på ca 70%, nja jag vet inte det riktigt. Odds för mig för att spela på Villa så bör det ligga på minst 1,85-1,90 i denna match. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 63PremierLeague Stats: 16 - 18 - 2 ROI: 123.43% Vinstprocent: 47.00% |
![]()
Jag tror Pmouth - Hull är en match att hålla ögonen på. Efter en rad olika uttalanden av Avram Grant ska det bli intressant att se vilken startelva man mönstrar mot tigrarna. Hull är dock en klubb som haft det jävligt jobbigt senaste tiden och nyligen sparkade man tränaren Phil Brown som nu ersatts av Ian Dowie. Hoppas på att Dowies ankomst motiverar spelarna såpass att de vinner mot ett reservlagsbetonat pmouth!
![]() |
#5 |
![]()
Everton fortsätter vinna hemma mot ett bortasvagt Bolton. Det är skillnad på att möta West Ham och Everton. Tror på en komfortabel etta och Everton -1(trevägs) till 2.35 lirar jag på Betsson
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Jag tycker mig ha hitta ett fint spel på Villa matchen!
Sista hörnan till Wolves, 2.75 på bet365. Villa leder med stor sannolikhet i slutet och dom har en förmåga att backa hem nått otroligt när dom har ledningen, så detta känns som ett mycket bra spel! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|