![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Fotboll 30 juni och 1 juli
Följande singlar spelas i norska Tippeligaen:
Rade Prica gör mål för Rosenborg BK 3.35@Expekt Borek Dockal gör mål för Rosenborg BK 4.60@Unibet Björn Andersson gör mål för Viking FK 6.75@Unibet Kjell Jonevret debuterar som tränare för Viking FK i en match som känns svårtippad. Jag tycker att Rosenborg BK ska gälla som knappa favoriter. Båda lagen saknar bl.a. varsin ordinarie mittback. Rade Prica (10/3 ligamål) gjorde ett av målen i cupmatchen mot Molde. Borek Dockal (11/3 ligamål) har gjort tre mål i sina två senaste matcher i liga och cup. Två av dessa har gjorts på straff. Svenske försvararen och ex-gaisaren Björn Andersson (4/1 ligamål) startar som anfallare i den här matchen. Det kan ha att göra med att han gjorde lagets båda mål i cupmatchen mot Åsane Fotboll. Samtliga singlar spelas med medelinsatser. Spelstopp 20.00. Senast redigerad av soulman den 2012-06-30 klockan 18:59. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Det finns en del intressant att rapportera om i Campeonato Brasileiro Serie B.
Kvällens bank måste vara ligatrean Criciuma (7 6 0 1 18-11 18) som möter bottenlaget CRB (16:e). Criciuma är ruskigt bra hemma (4 4 0 0 12-4 12) medan CRB är ruskigt dåliga på bortaplan (3 0 0 3 2-9 0) så här inledningsvis av ligaspelet. Jag litar på att skytteligaledaren Ze Carlos (7/10 ligamål) gör ett eller två mål för Criciuma. Ligafyran Vitória känns också som ett bra spel mot ligasjuan Avaí. Vitória är hemmastarka (3 2 1 0 7-2 7) och får tillbaka ordinarie spelare som målvakten Douglas (5/0), försvararna Rodrigo (6/1 ligamål), Mansur (3/0) och Nino (0/0) samt mittfältaren Uelliton (3/0). Laget har en vass offensiv i Neto Baiano (7/6 ligamål), Marquinhos (7/2 ligamål), Tartá (7/2 ligamål) och Dinei (5/2 ligamål) som är svår att stå emot. Avaí har en del problem och saknar ordinarie spelare som försvararen Pirao (7/1 ligamål) och mittfältarna Julinho (3/2 ligamål), Mika (7/1 ligamål) och Bruno Silva (4/0) och det får betecknas som rejäla avbräck. De här två lagen spelas i ett antal olika dubblar. Senast redigerad av soulman den 2012-06-30 klockan 20:18. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Alldeles nyss började i Division 1 Norra matchen mellan lag 11 och 13 i serien, av 14. Det är sämsta hemmalaget (0-1-4) mot sämsta bortalaget (0-0-5). Det tycker jag är roligt! Jag önskar att jag kunde komma på något bra att spela, men det gör jag inte så jag spelar ändå. Jag la in en liten peng på att bortalaget IFK Luleå vinner, de besegrade trots allt serietvåan Sirius med 2-1 hemma i sin senaste match. Heja mig!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Brampton Utd (10a) - Waterloo (11a) Canadian Soccer League.
2 lag i helt olika slag trots att man ligger nära i tabellen, 10an Brampton har efter en trög start kommit igång rejält, 23 mål på dem 5 senaste matcherna med raden: 3-1-1. Intressant nog har man lyckats med bedriften att ha näst bäst målskillnad i hela ligan (+14) trots att man alltså ligger 10. Waterloo är en av ligans sämsta defensiver, snittar över 3 insläppta mål per match de senaste 6 matcherna med raden: 1-0-5. Spelar Brampton -1.5 @ 1.77 (bet365) 4/5 uts
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2012-07-01 klockan 13:40. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Självklart tillför inte informationen om vilket spel jag själv lade någonting, då det spelet inte föregicks av speciellt mycket motivering. Men det skadar ingen heller. Och jag tror inte att tråden som sådan tagit speciellt mycket skada. Trådar om dagens matcher lever ju i regel inte längre än till nästa dag, max. Avslutningsvis tackar jag för omtanken, och jag håller ständigt ögonen öppna för huruvida jag visar tecken på spelmissbruk. Att jag lägger 10 kr på ett halvdåligt underbyggt spel ser jag snarare som ett steg i min lärandeprocess, då jag går från att enbart rygga till att hitta lite egna spel också. Jag kan lova att jag inte kommer försöka panik-vinna tillbaka pengarna som Luleå inte skulle vinna den här matchen. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Sjukt att den gått upp så mycket. Måste vara skador eller ngt..
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Provar den -1.25 till 1.86 på 12bet, tackar för tipset!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Följande trippel spelas i svenska Superettan samt paraguayska och brasilianska högstaligorna:
Trelleborgs FF-Ljungskile SK fler än 1.5 mål + Club Libertad-Cerro Porteno PF fler än 1.5 mål + Grêmio-Atlético Mineiro fler än 1.5 mål 2.37@Expekt TFF:s två senaste har gått över 2.5 mål. LSK:s två senaste har gått över 3.5 mål och sju av de åtta senaste matcherna har gått över 2.5 mål. Kenny Pavey (13/6) och mittbacken Rikard Nilsson (13/0) är nya på skadelistan. Joakim Runnemo (11/3) visar form med tre mål i de två senaste matcherna. Ligatrean Club Libertad har fyra raka ligamatcher som har gått över 2.5 mål. Cerro Porteno PF (8:a) vann med hela 5-0 senast hemma mot Nacional Acunción (5:a). Laget har tre raka bortamatcher som har gått över 2.5 mål. Anfallaren Leichtweis (17/8) och mittfältaren Delvalle (19/5) visar hyfsad målform. Grêmio vann senast med 2-0 hemma mot Flamengo vilket är bra. I den matchen började Kléber (4/0) och Marcelo Moreno (4/1) på topp. Fungerar det inte för dem finns André Lima (4/2) och Ezequiel Miralles (5/1) på bänken. Flamengo vann med 5-0 hemma mot Náutico senast. I den matchen började Danilinho (6/3), Jô (4/2) och Ronaldinho (3/1) på topp. Trippeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 17.00. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
harry (+1) Senast redigerad av soulman den 2012-07-01 klockan 16:00. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |||||||
![]()
Spillet er på at han får gult kort. Ligger laaangt over resten av markedet. De Rossi legger som regel ikke noe i mellom på taklingene å er en spiller som ikke er ukjent for det gule kortet. Dette er en kamp det er ventet at Italia vil bli løpende mye etter ball og det er ikke like morsomt å fører ofte til noen frustrerte motspillere som enten blir hengende på etterskudd eller som klinker til med noen frustrerende taklinger. Oddsen er hvertfall for høy.. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|