![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() 13/2 16:00 Sheffield United - Bristol City
Sheffield United - Bristol City, Championship
Spel: Vinst för Sheffield United Odds: 1.92 hos Pinnacle Insats: 803:- (5%) Datum: 13 feb 2010 Spelstopp: 16:00 Sheffield United har haft det motigt på slutet och ligger nu strax under playoffstrecket, och det är verkligen kniven mot strupen imorgon. Bristol City, ett av seriens sämsta bortalag är i usel form. Bara de tre klubbarna i toppen av tabellen har ett bättre hemmafacit än Sheffield United och de är verkligen starka hemma. Det som fällde dem mot Watford för 2 veckor sedan var riktigt uselt försvarsspel och det är kanske där de inte lyckats riktig på sistonde. De har bara misslyckats med att näta 5 gånger på hela säsongen, ett mycket bra facit. En otursam straff mot Preston gjorde en återupphämtning för stor för dem att klara. Bristol City har gjort ETT mål de senaste 5 matcherna och är det lag i Championship som släpper in flest mål i slutminuterna. De har förlorat sex matcher i rad mot Sheffield på 53 år. Det som avgör är 1. Form, Sheffields målfarlighet och förmåga att alltid trycka dit en för mycket för ett uddlöst Bristol City. 2. Viljan finns där, frustrationen finns där, playoffstrecket är en seger bort. 3. Ett utpräglat hemmalag mot ett utpräglat dåligt bortalag. 1.91 är helt klart spelbart. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Resultat: 2-0
Grattis om nån ryggade ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
verkar bara varit jag som ryggade.
tick Tack för den!
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
missade faktiskt den här och ryggade andra två spelen som failade... min vanliga tur! Du har lagt 8 spel och jag har ryggat 2.. 2 av de 3 som failat.
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|