|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-06, 06:51 | #1 |
Ang. affiliate
Varför detta jagande på affiliate pengar? Det var ju sådant ni var emot och inte skulle syssla med har ni så stolt berättat innan.
|
|
2011-09-06, 08:48 | #2 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
Citat:
Bonusar är ett riktigt bra sätt att få igång en rulle. |
|
2011-09-06, 09:11 | #3 | |
Administrator
|
Citat:
Och för det andra, Sharps växer fortsättningsvis med över 20 medlemmar per dag och ända sedan Slitz publiceringen ungefär det dubbla. Vi börjar närma oss 7000 medlemmar och bandbredden har börjat kosta oss en hel del pengar. Som det ser ut nu går vi back varje månad, pengar får alltså tas från oss i staff för att detta ska gå runt just nu. Vi jobbar på att hitta ett sätt där vi kan klara oss utan donationer från er användare, eftersom vårt mål är att era pengar ska växa, inte betala våra serverhyror. Därav ett par nya komplementerande spelbolag. Avslutningsvis kan jag meddela att detta är helt fel ställe att föra en sådan här diskussion på och alltså kommer jag ta bort våra 3 inlägg i denna tråden senare under kvällen. Är du intresserade över att fortsätta konversationen rekommenderar jag att du skapar en tråd på rätt ställe, det vill säga feedback-forumet. |
|
|