|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-01-13, 01:03 | #1 |
Någon som vet något om detta?
Hej, är ny på denna sajt men blev rekommenderad av en polare.
Jag har en fråga om en annan rek sida som känns relativt ny men ikväll var jag in och läste där och de har satt alla rekarna som presenterades allt från 1,89 upp till över 4,00 i odds... De har precis avslutat en tävling men man vet ju inte hur seriöst det kan vara. Jag postar en länk så får ni som kan lite mer eller ni kanske vet om personerna är seriösa framförallt för de påstår att de ska lansera en ny sajt snart och då ha en tävling där man vinner fotbollsresor med mera... Tacksam för svar. www.klockren.nu |
|
2011-01-13, 01:20 | #2 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Haha, lagom reklam du.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|