|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-03, 21:26 | #1 |
2010-11-04 Chunichi Dragons - Chiba Lotte Marines (NPB)
EDIT AV KP
REKEN ÄR FEL, IGNORERA DEN Datum: 2010-11-04 Tid: 10:30 Sport: Baseball Land: Japan Liga: NPB Match: Chunichi Dragons - Chiba Lotte Marines Spel: Chunichi Dragons ML Insats: 6.00 Odds: 1.885 Bolag: PinnacleSports Motivering: Chunichi vann i extra innings imorse med 4-3 och vander nu till hemmaplan. Det star 2-2 i matcher och Dragons ar definitivt ett hemmalag. Pa 72 matcher under sasongen hade man endast 18 forluster i Nagoya Dome. I slutspelet ar man 4-2 pa hemmaplan. Kenichi Nakata startar infor hemmapubliken. Nakata ar 7-4 med 2.90 ERA. Han har inte spelat sarskilt mycket pa slutet, delvis p.g.a. av radsla for skada. Nu skall han dock vara tillbaka hundraprocentigt och jag tror och hoppas han kan overraska Marines. Innan matchen med skadan (3-1 forlust mot Yakult) hade Nakata sju raka QS och sex av dessa var med 7 eller fler IP. Nakata har aven en start mot Lotte redan (5:e juni) dar han fick ett resultat av 6 IP och 1 ER. Nakata och hans utomordentliga fastball fick da 9 SOs. Bortalaget skickar fram Hayden Penn till mounden. Med 1-3 och 3.69 ERA har Penn inte kommit in ordentligt i laget eller PL efter en dalig forsasong med Pirates. Jag ar inget stort fan att spela icke-japanska pitchers, sarskilt inte i slutspelet, och jag tror att den gamle Orioles- och Marlins-pitchern kommer fa det svart att kunna hamta ut en billig vinst har. Penn har tre daliga starter bakom sig och jag tippar en fjarde. Dragons vann valfortjant inatt (12-9 i hits) och offensiven verkar vara pa gang sa smatt. Jag valjer att "endast" spela 6/10 p.g.a. att Nakata har varit borta i en manad men o andra sidan har Penn inte spelat pa over tva veckor. Jag lagger dock aven ett litet bet pa RL som ger 2.91. Det star 2-2 i matcher och Marines ar inget daligt lag, men i mina ogon ar de inte i narheten av Dragons och borde varit utslagna forr. Hemmaplan for Chunichi bor betyda 1.70~ i odds (kanske 2.65-2.70 pa RL). |
|
2010-11-03, 22:04 | #2 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Tackar maddmax. Spelas helt klart!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+2) |
2010-11-03, 22:54 | #3 |
Tack. Men är det här inte lite fel? Det är Chiba Lotte Marines som är hemma lag och betalar 1.885?
2010-11-03, 22:58 | #4 |
Gah.. Helt fel det har. Tack for du uppmarksammade det fuzzy.
Mod far garna ta bort reken sa att ingen ryggar fel. Verkligen ledsen om nagot ryggade, om det ar nagon trost sa lar jag forlora over tva papp imorgon.
2010-11-03, 23:03 | #5 |
Skulle rekommendera att "roda" ut den om ni spelat.
2010-11-03, 23:25 | #7 |
Svettfarbror, du kan spela Chunichi ML for att radda upp det. Du forlorar c. 3% av insatsen (om du spelar bada pa Pinnacle).
http://annabet.com/tools/Wizard_Of_Odds/ Bra for att rakna procent pa insatsen.
2010-11-04, 00:40 | #8 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Kastar på din begäran då. Ingen fara
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-11-04, 00:40 | #9 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Max, bara en fråga. Är ett spel på Chunichi till 2.04 bra om man inte hängde med på "misstaget"?
|
|