Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-16, 23:46   #1
Banned

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 818
Standard

Klartecken Solvalla!

Gokväll kära vänner!

Hade precis ett mkt trevligt samtal med en lärling i ett mkt känt travstall.
Vi har känt varann i många år och har haft en del trevligt ihop, so to speak!

Har aldrig fått maken till klartecken. Hon brukar ligga ganska lågt på sina passhästar och vill aldrig haussa. Men nu var det annat ljud i skällan. Folk har ännu ingen aning om vilken megakanon detta är.
Tränaren, som har en del att jämföra med säger att det är det värsta han någonsin suttit bakom. Min kontakt säger att det känns som jag kör 1.40 när han joggar i 16 tempo.

Så fort bolagen har släppt oddsen till Solvalla och jag har hunnit spela själv så kommer jag att lägga ut hästen. Jag kommer mestadels spela hos min bokare men han brukar coppa unibets odds till valla.
jag tror oddset kommer att stå sig rätt bra.Men ni måste spela tidigt för på banan kommer det skrikas ut denna från alla håll. Han skall bla prova bilen. Tränaren tror han är blixtsnabb.

Vill inte verka girig men jag hoppas ni förstår. Ni kommer ändå hinna få den i god tid.

Jävlat i mig, jag är inte ens säker på att den blir favorit.

Nu åker vi.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bftrader (+100)

Senast redigerad av PEACE den 2013-04-17 klockan 00:03.
PEACE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-17, 00:19   #2

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Herregud vilket skitsnack det förs i travtrådarna! Ni känner den och ni har legat med den och därför kommer den hästen springa bra just då. Har hästen fått lukta på trosorna eller? Springer den snabbare med stånd?

Den är säker och den är säker, när man sen tittar in i trådarna (då de envisas med att ligga överst p.g.a ett jävla skitsnack) så skylls det på det ena och det andra för det inte gick som ni var så säkra på att det skulle gå.

Herregud, kan inte moddarna starta ett underforum där travfolket kan vältra sig i sina lögner utan att de hamnar på "senaste inläggen"?. Det är inför detta och nästa detta och bajset på denna var ljusbrunt så den kommer att springa räserfort för man kallar det räserbajs.

Då "trav" räknas som en "sport" är väl detta dödfött men kan inte vi andra få slippa dessa skittrådar som startas var femte minut? Annars kan vi ju döpa om sharps.se till gnägget .se eller något? Bara en idé.

- ja, men de ligger överst eftersom de väcker mest intresse. NEJ, de ligger överst eftersom det snackas så mycket skit i trådarna att de inte hinner försvinna innan de pumpas upp igen.

Fan, detta var en så fina sida, iCash m.fl styrde och det var genuint spelande som diskuterades. Nu är det mer som RoK här, den som skryter mest vet mest.

Usch...
Lazlo (+100), Melvin (+20)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-17, 00:28   #3
Banned

Standard

En anledning till att travtrådarna är poppis kan ju vara att det finns ett stort travintresse här på Sharps. Dessutom finns det väldigt många mkt kunniga.

Du är ju uppenbart att du inte en av dom och jag kan förstå ditt ointresse. Trav älskar eller hatar man.

Hursomhelst så finns det ingen anledning för dig att misskreditera min tråd. Jag tänker nämligen bjuda Sharps travfolk på årets klartecken imorgon. Och det tror jag vissa kan komma att uppskatta.

Jag hoppas på 3ggr fläsket.

Då är det mumma som min mormor brukade säga.
Gammal 2013-04-17, 00:30   #4
Banned

Standard

Förövrigt är det väl onödigt att gnälla på att det var bättre på Icash tid. I helvete heller. KP och grabbarna gör ett kanonjobb och vi skall vara glada att dom forfarande orkar driva sveriges i särklass bästa spelsajt
Gammal 2013-04-17, 00:34   #5

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PEACE Visa inlägg
Förövrigt är det väl onödigt att gnälla på att det var bättre på Icash tid. I helvete heller. KP och grabbarna gör ett kanonjobb och vi skall vara glada att dom forfarande orkar driva sveriges i särklass bästa spelsajt
Hur kan en helt nyreggad medlem veta om det var bättre förr eller inte? Om det nu inte är en gammal räv med ett nytt konto bara
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-04-17, 00:39   #6

messijahs avatar

Standard

Citat:
En anledning till att travtrådarna är poppis kan ju vara att det finns ett stort travintresse här på Sharps. Dessutom finns det väldigt många mkt kunniga.
"- ja, men de ligger överst eftersom de väcker mest intresse. NEJ, de ligger överst eftersom det snackas så mycket skit i trådarna att de inte hinner försvinna innan de pumpas upp igen."

...jag reciterar min åsikt om detta då det verkar vara oklart.

Kunniga vet jag inte; vad jag läser, vilket mest är undanflykter efter "bjudningarna" är undanflykter och bortförklaringar varför de inte går in. Ditt tips går säkert in men det är den generella bilden jag ifrågasätter; du råkade bara bli galjonsfiguren för detta.
Gammal 2013-04-17, 00:39   #7
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Hur kan en helt nyreggad medlem veta om det var bättre förr eller inte? Om det nu inte är en gammal räv med ett nytt konto bara
Käre broder. Jag är väl påläst. Inga konstigheter med det.
För övrigt tycker jag att det är oerhört tragiskt att Mila Kunis fått ihop det med medelmåttan Kutcher. Tragik på hög nivå.

Hursomhelst, imorrn får du kliva in på travet Henke! Det vankas mumma!
henke111 (+1)
Gammal 2013-04-17, 00:42   #8

messijahs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
...kanske borde kolla up ip så det inte är en av de bannade...
Gammal 2013-04-17, 00:43   #9
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
"- ja, men de ligger överst eftersom de väcker mest intresse. NEJ, de ligger överst eftersom det snackas så mycket skit i trådarna att de inte hinner försvinna innan de pumpas upp igen."

...jag reciterar min åsikt om detta då det verkar vara oklart.

Kunniga vet jag inte; vad jag läser, vilket mest är undanflykter efter "bjudningarna" är undanflykter och bortförklaringar varför de inte går in. Ditt tips går säkert in men det är den generella bilden jag ifrågasätter; du råkade bara bli galjonsfiguren för detta.
Travspelare är ju av naturen mytomaner. Ett 16 jobb kan lätt bli 12.5 full väg.
Kanske inte så charmigt om man inte gillar trav.

Jag kan hålla med dig om att det snackas en hel del skit i trådarna. Så blir det när folk är ensamma och olyckliga. Jag är tex ensam och olycklig.
Gammal 2013-04-17, 00:49   #10

messijahs avatar

Standard

Citat:
Travspelare är ju av naturen mytomaner. Ett 16 jobb kan lätt bli 12.5 full väg.
Kanske inte så charmigt om man inte gillar trav.

Jag kan hålla med dig om att det snackas en hel del skit i trådarna. Så blir det när folk är ensamma och olyckliga. Jag är tex ensam och olycklig.
...gött att vi är överens. Då kan vi ju starta en drive för att travtrådarna ska få ett underforum som går "under radarn" och inte hamnar på "senaste inläggen"?

Trav är vad trav är; min svärfar har spelat på hästar i 50 år och har i 20 år försökt få mig intresserad (utan lycka). Jag uttrycker blott en frustation över det generella klimatet på forumet nuförtiden, ingen direkt kritik till dig personligen då du verkar ha distans och tar mina hårda tisdagsord med ro (good for you).
Gammal 2013-04-17, 00:54   #11
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
...gött att vi är överens. Då kan vi ju starta en drive för att travtrådarna ska få ett underforum som går "under radarn" och inte hamnar på "senaste inläggen"?

Trav är vad trav är; min svärfar har spelat på hästar i 50 år och har i 20 år försökt få mig intresserad (utan lycka). Jag uttrycker blott en frustation över det generella klimatet på forumet nuförtiden, ingen direkt kritik till dig personligen då du verkar ha distans och tar mina hårda tisdagsord med ro (good for you).
Du kan starta en drive, jag stödjer den givetvis men som " sleeping partner"
Detta endast bara för att du skriver vackert vilket är ovanigt numera.
Gammal 2013-04-17, 05:23   #12
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Tråden saknar diskussionspunkt. När du väl har ett spel med en motivering att släppa är du välkommen att skriva en rek eller starta tråd då där du lägger fram spelförslaget.

Fortsätter du skapa ännu en tramstråd så kommer det leda till en avstängning.

Papperskorg /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng

td