Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-11, 19:42   #31

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Tycker alla skall rannsaka sig själva lite... Ingen som tvingar någon att spela något. Det är ju inte så att de tips som Laxdasen och/eller kriga lagt som egentligen är sämre än vad de så kallade "experterna" i media ger... Vi får/måste sålla allt som kommer fram, både "experter" och rekare på ex. sharps...

TT spikade CC mot Nahar i går och hur gick detta?

Lite humor får ni tåla och de har ju ibland lagt fram guldkorn...

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cloude (+1)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 19:52   #32

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1178
Standard

Vilken tråkig V75a på Lördag, får lust att stå över, bara jag som känner så ?
ASteffEA är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 19:56   #33

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
bra tips
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah skit i att dela med dig ok det blir bara pinsamt när du sprider sådan skit
Säger den största gödselspridaren och mytomanen som någonsin varit aktiv på Sharps. Borde rannsaka sina egna tips och desinformation innan man hånskrattar åt någon annan, dessutom i efterhand och när du själv har ryggat. Borde det inte vara du som är idioten då?
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 19:57   #34

akesvanstedts avatar

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 64
Standard

Registrerat spel

Datum: 2013-03-11
Bana: Mantorp, omg. 9
Lopp: 6
Spelform: Tvilling

Hästar: 11 Crazy in Love
U-hästar: 3, 6, 13, 14

Vadet gäller startnummer

4 x 10,00 kr =
40,00 kr
akesvanstedt är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 20:14   #35

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Säger den största gödselspridaren och mytomanen som någonsin varit aktiv på Sharps. Borde rannsaka sina egna tips och desinformation innan man hånskrattar åt någon annan, dessutom i efterhand och när du själv har ryggat. Borde det inte vara du som är idioten då?
va? vad har jag sagt skriver knappt något tips här för jag har lärt mig att det blir bara pannkaka av det... sen jag blev medlem på sharps har jag bara frlorat pengar pga att man lyssnar för mycket på andra istället för sitt eget spelomdöme... så jag förstår inte vad du menar. Sen ska jag naturligtvis inte håna någon som du är kär i så klart... förlåt. hehe
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 20:25   #36

HuBBaBuBBas avatar

Standard

det enda tipset jag kan ge är dd och jag spelar

4
3,4,12

x 100 = 300 kr
Gammal 2013-03-11, 20:32   #37

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

kör en med bra odds.

DD1. 2
DD2. 4-12-13
* 10
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 20:37   #38

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Spela rak DD, 9-12. Det är klasskillnad här!
V75fahlle (+5)
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 20:58   #39

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Kriga är en pajas vilket han redan bevisat vid många tillfällen. Varför ens lyssna på honom? Största mytomanen någonsin på Sharps efter Rövfisken.
Gammal 2013-03-11, 21:05   #40

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snapphanen Visa inlägg
Spela rak DD, 9-12. Det är klasskillnad här!
4 hade vunnit första om den inte hade blivit inlåst

Bra tips snappis!

Men att du kläcker ur dig något sådant om mig är konstigt för jag har faktiskt gjort folk glada för att dem drog in kulor vid 2 st tillfällen... av just mina tips. Jag är ingen tipsare... jag orkar knappt skriva här på sharps längre. Och jag kläcker inte ur mig något idiotiskt eller sabbar för någon. Jag trodde stenhårt på 4:an i första dubbeln och den hade med all sanolikhet vunnit loppet om den inte a tvungen att backa sig sist och runda alla över upploppet och blev tre meden speed man sällan ser i dem klasserna... kolla själv. 9 vet jag är bra men galopp och kusk emot tyckte jag.. men kusken har faktskt vunnit lärlingslopp på v75. Och trav är trav och flemming en dum åsna som låste in tillman i mina ögon Mvh
Pilkast (+1)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2013-03-11 klockan 21:24.
Gammal 2013-03-11, 21:34   #41

breakers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
4 hade vunnit första om den inte hade blivit inlåst

Bra tips snappis!

Men att du kläcker ur dig något sådant om mig är konstigt för jag har faktiskt gjort folk glada för att dem drog in kulor vid 2 st tillfällen... av just mina tips. Jag är ingen tipsare... jag orkar knappt skriva här på sharps längre. Och jag kläcker inte ur mig något idiotiskt eller sabbar för någon. Jag trodde stenhårt på 4:an i första dubbeln och den hade med all sanolikhet vunnit loppet om den inte a tvungen att backa sig sist och runda alla över upploppet och blev tre meden speed man sällan ser i dem klasserna... kolla själv. 9 vet jag är bra men galopp och kusk emot tyckte jag.. men kusken har faktskt vunnit lärlingslopp på v75. Och trav är trav och flemming en dum åsna som låste in tillman i mina ögon Mvh

Är ju synd om du inte orkar skriva här. Läser ofta travtips på Sharps o har lärt mig vilka man kan lyssna på, å få ut vettiga ideer utan skitsnack av.
Du är definitivt en av dom. Fortsätt skriva dina ideer, finns många som använder dom här. Ha de
HuBBaBuBBa (+50)
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-11, 21:44   #42

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av breaker Visa inlägg
Är ju synd om du inte orkar skriva här. Läser ofta travtips på Sharps o har lärt mig vilka man kan lyssna på, å få ut vettiga ideer utan skitsnack av.
Du är definitivt en av dom. Fortsätt skriva dina ideer, finns många som använder dom här. Ha de
Tack för dom orden Breaker!
Det värmde gott!
Snapphanen har rätt att man inte ska håna någon annan och att man är dum om man ryggar tokiga tips...
Så det var omoget och dumt av mig...
Vet inget om kriga men man ska inte håna så där ber jag kriga om ursäkt.

Tack återigen för orden Breaker!!

td