|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-01-24, 00:12 | #31 |
Banned
|
Ja den goda Qirren hotar mig med bann...,om jag svarar på min fråga ???
|
2010-01-24, 21:06 | #32 |
Speldagboken är öppnad igen. Jag vill inte se fler inlägg som inte hör till speldagboken i sig. Ta det privat eller med en mod om ni har problem med dagboken.
/MOD |
|
2010-01-25, 12:21 | #33 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
SÅ du ska inte skriva här mer då alltså....jaja lycka till! rok bloggen kommer jag dock inte läsa, jag stödjer inte fienden
|
2010-01-25, 12:31 | #34 | |
Citat:
Hehe, man kan aldrig få nog av tips, kör på båda du, som jag gör Man hittar en hel del bra spel på Rok också! Även om man inte behöver trycka på affiliatelänkarna =)
2010-01-25, 12:43 | #35 |
Citat:
Jag tror inte jag hade varit ensam om att hoppa över till Rok om ni hade fått chansen att synas mer, men vad vet jag. Jag tackade nej till dom, fick uppfattningen att de själva vill tjäna enbart på det och låta bloggarna göra jobbet åt dom...En lekstuga utan dess like på den siten tyvärr.. Varför här istället: Inget tjafs om man missar ngn rek och bättre uppslag på denna sida..På Rok så blir man hotad efter 5 minuter om "fel" lag tagit ledningen, då blir man verkligen motiverad att fortsätta reka!!! Lycka till med ditt bloggande on the other side
2010-01-25, 12:57 | #36 |
Sharp$: 1500Hultas Hockey Stats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28% |
Du kan väl ändå inte förvänta dig någon support av oss här på Sharps när du nu står bakom den största hycklarsidan genom tiderna. Du borde skämmas.
|
2010-01-25, 13:18 | #37 |
Kan inte heller förstå poängen att vilja gå till RoK när det uppenbart är en sida som enbart framhäver sina positiva sidor (vilka det nu är...) och döljer allt det negativa.
Hade RoK slängt upp en statistik sektion där de tydligt redovisade sina spel ärligt och slutade blogga om hur jävla bra de är när det egentligen går skitdåligt för samtliga experter så hade jag inte tyckt det var något fel på sidan. Sen drivs sidan av en snubbe på aftonbladet, sveriges största tidning för masspridning av lögner, snevriden information och historier återberättade på fel sätt. Skit föder oftast skit, så även i detta fallet. Önskar dig lycka till, du är inte dålig på det du gör, absolut inte, däremot så tycker jag också att din BR management är sned då du satsar 5u på alla spel. Jag skrev det tidigare i tråden och meningen var inte att klaga, endast att ge ett tips på hur du kan öka din avkastning ännu mer. För att pricka in matcher har du uppenbarligen talang för. Hälsa holms att vi vill se ett spreadsheet på hans sida, annar slänger vi upp ett här och paste:ar länkar på RoK istället
2010-01-25, 13:21 | #38 | |
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Citat:
|
|
2010-01-25, 13:30 | #39 |
Åsikterna är många...
Men jag gillar Rok mer, snyggare design och fler besökare, det är väl den största anledningen Som sagt, det är upp till var och en att följa rekar, även på Rok. Det är ingen som tvingar en... Sen finns de naturligtvis fler rekare på Rok som är mer svenssons än här skulle jag tro. Men alla är ju långt ifrån bra, och väldigt många här sitter ju på båda ställena. Och allt prat om Spreadsheet, de finns ju inte på denna sidan heller, eller hur? Sen att de ska komma är ju en annan sak, och huruvida Holms spreadsheet eller inte är ingenting jag vill säga någonting om. Rok är mer ett företag, medans detta är ett forum, så tycker jag de känns iaf. Sen får man skit kastad på sig här också för sina "idiotbets". Jag kanske är inne i ett stim nu vad gäller fotboll, men de är sporten jag behärskar bäst och hade dubblat upp kassan enbart förra veckan om jag inte hade gett mig på Ishockeyn också... Men ni gör som ni vill, kommer fortsätta lägga ut spel här, åtminstone till sista januari så får vi se. Ni gör ett kanonjobb ni andra härinne också!
2010-01-25, 13:44 | #40 | |
Citat:
Vet inte var jag ska börja, men jag gör mitt bästa! RoK lägger bevisligen ut dåliga rekar, jag hoppas du förstår att det har bokförts statistik över holms spel och den statistiken visar att han är en förlorande spelare. Trots detta köper folket hans bloggande om att vinna och om att allt går bra, hur fan går det ihop?, statistiken säger ju att han förlorar? Att hela RoK sedan är smockad med reklam gör inte direkt saken bättre, även om det precis som du säger är frivilligt att klicka på länkarna. Sharps.se har väl knappt funnits en månad, just nu är det precis som du säger endast ett forum men jag är rätt säker på att det kommer bli mycket mer. Spreadsheet kodas för fullt och kommer upp om ett tag... anledningen är att vi spelare vill ha det, nämner du ordet spreadsheet för holms & co så kommer de nog inte vara så positivia... vet du varför? För ett tydligt spreadsheet på RoK med deras pinsamma statistik hade skrämt bort varenda besökare och gjort att sidan inte längre drog in pengar till holms & co... så enkelt är det! Enligt mig är den stora skillnaden på Sharps och RoK... Sharps: Av spelare för Spelare RoK: Av holms för holms plånbok Kan ju som exempel ta tråden där vi donerar till Läkare utan gränser, den skapades för en vecka sedan och har redan dragit in över 15k till de drabbade i Haiti... kolla med holms om han e sugen på o lägga lite av sin vinst på välgörande ändåmål...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. REVENGE! Senast redigerad av Betongbarn den 2010-01-25 klockan 14:06. |
||
2010-01-25, 14:30 | #41 |
Betongbarn:
Huruvida det är med Holms rekar eller inte låter jag vara osagt, då man har läst och hört en del att han tjänar pengar på sina rekar om de är förluster, men jag vet ju inte riktigt hur de ligger till, men jag menade naturligtvis inte i huvudsak HOLMS rekar, utan de andras =) Tex Musse, 19 av 22 i NHL. Det enda jag tycker är negativt med sidan är att man själv inte kan rätta en rek eller inte, då jag mer än gärna kör med öppna kort! Menmen, verkar inte komma längre i den här diskussionen. Vad tror ni om dagens lir istället? Troja Ljungby - Borås HC 2a Odds 2.80 Insats: (3%) Pixbo - Warberg 2a Odds 1.70 Insats (5%) Egypten - Kamerun 1a 2,50 Insats 5% Västerås - Bofors 1a 1,95 Insats 3% kan jag ju berätta att Holms har spelat en 1a på Troja ikväll
2010-01-25, 14:59 | #42 | |
Citat:
Jag tycker det är synd att en rekare som verkar bra faller för en sida för den är känd och drivs av en känd person, om man nu ens kan säga så, i mina ögon är holms en snubbe som kan mycket om fotboll men lite om betting, som jobbar för en mycket känd tidning men likväl en skitdålig tidning. Nä, jag ska lägga ner detta nu, men som jag sa innan, reflektera lite över varför där inte bokförs någon statistik, och varför inlägg som hänvisar till statistik raderas illa kvickt... holms got a good thing running, inget snack om saken, han gör nog bra deg på det. Däremot så tror jag att bubblan håller på att spricka... RekatOchKlart i slutet på 2010 ska bli intressant att se För övrigt tror jag du kan ha rätt på ditt spel på Afrikanska, du har ju bra hitrate där
2010-01-25, 16:40 | #43 |
Sharp$: 1500Hultas Hockey Stats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28% |
|
2010-01-26, 06:31 | #44 |
Nej, Musse har 1.99 i snittodds har jag för mig jag läste =)