|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-04-28, 22:57 | #1 |
Min väg mot toppen!
Dags att komma igång med spelandet efter ett par spelfria månader.
Fotboll (Fokus) Basket Har 37 Vinster och 10 förluster förtillfället. Spel kommer komma upp mer eller mindre varje dag. Lycka till om ni ryggar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2012-04-29, 09:46 | #2 |
Ett spreadsheet kanske? Eller är detta en reklamplats för din blogg?
Även om du inte har det här kan du ju ha det på din blogg...
2012-04-29, 12:34 | #3 |
Hur skapar jag ett spreedsheet? inte riktigt förstått det..
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2012-04-29, 12:35 | #4 |
Reklam för min blogg? tjänar inte en krona på dem besökarna jag har på min blogg..
Men där jag oftast skriver mina rekkar..
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2012-04-29, 12:58 | #5 | |
Citat:
2012-04-30, 00:22 | #6 |
Tackar!
Juventus satt som ett smäck idag! På både över 2.5 och handicap spel.
|
2012-04-30, 00:32 | #7 | ||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Varför skrev du inte ut de spelen i dagboken då? Är ju enkelt att bara kopiera det du skriver på din blogg och lägga in här i din speldagbok.
marling (+1) |
||
|