![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Politik! SPEL! Skynda fynda!
Håkan Juholt, partiledare för Socialdemokraterna har det inte lätt nu. Det stormar rejält och många ropar på hans avgång! Det dyker upp nya besvärande fakta kring honom varje dag och även utan min info skulle det vara motiverat med spel och hög insats!
Först till min info! Jag har från en källa som jag bedömer som trovärdig fått information om att det som nu framkommer kring Juholt som person bara är toppen av ett isberg! Det finns mer att granska och föra upp till ytan om så skulle "behövas". Troligtvis vet massmedia om det redan men för att hålla frågan vid liv och komma med något nytt flera dagar i rad för att sälja lösnummer så sparar man information för publicering kommande dagar. Detta vet Socialdemokraterna om och enligt min källa kommer Juholt att avgå inom kort! Kanske redan idag eller imorgon! Jag personligen tror inte att han "överlever" helgen! Unibet ger 1.85 på att Junholt skall avgå som partiledare för Socialdemokraterna innan den 31 oktober!!! GOD marginal alltså. Utifrån debatten och det min källa har talat med mig om så är rekomendationen SPEL! HÖG insats! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Sharpest
|
![]()
https://www.sharps.se/forums/145069-post89.html
Wagner nämnde spelet redan den 11e, då var oddset 1.40 - 2.70 Ökade till 1.55 och är nu 1.85 Bara det är en varning i sig. Tänk om han avgår, men gör det 1nov istället? Då bommar ju spelet. Ett fynd tror jag inte det är tyvärr. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag är inte heller helt säker på denna, sossarna har en tendens att bita sig kvar så länge dom bara kan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Med tanke på effekten som Juholt har haft för deras opinionssiffror har jag också svårt att se han avgå innan angiven tidpunkt.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Mona sahlin hade en konstant motvind i media, oppinionen och inom partiet, hon var dessutom en dålig partiledare rent politiskt. hon satt typ i 4 år (?)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
http://di.se/Artiklar/2011/10/13/247...t-avgar-som-a/
Unibet tror mer och mer på att Juholt stannar... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
![]() http://di.se/Default.aspx?pid=247653...F%23post145338 Senast redigerad av doob den 2011-10-13 klockan 13:08. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Häpp!!! Och "källan" som spår att han inte överlever helgen är inte jag eller min källa heller för den delen.... Känner mig trygg i spelet och tidsfristen till och med den 31/10 är bara en skön "försäkring"!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ju...cle13775453.ab http://www.expressen.se/nyheter/politik Hoppas ni hann med 1.85 men jag anser att 1.55 i allra högsta grad också är spelbart! Avsevärt bättre än bankräntan! Senast redigerad av doob den 2011-10-13 klockan 13:25. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Vart finner man högst odds? Svt spår också att hans timmar är räknade, krismötemför sossarna nu..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Ett annat spel med högt värde i om inte Juholt själv har spelat....
![]() Med tanke på hans ärlighet och moral så avstår jag maxinsats... ![]() Betsson har specialaren/politik: "Kommer Håkan Juholt raka av sig mustaschen om S vinner valet 2014?" JA - 1.15 NEJ - 3.00 3 ggr på att han INTE gör det!!! Om det nu går som jag tror att han blir avsatt finns väl ingen mening i att göra någon idiotisk PR-grej och raka av sig mustaschen? Vid det laget sitter han väl och vänder papper i det tysta i hemkommunen? SJUKT bra odds! SKYNDA FYNDA ÄVEN HÄR! ![]() Senast redigerad av doob den 2011-10-13 klockan 13:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Blir det push om S inte vinner valet? Låsa pengar i tre år är inte så bright heller. Avstår denna
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
När avgick en partiledare senast av liknande skäl? Känns som underlagen för spel borde vara väldigt tunna i det här fallet. Media tenderar att vara duktiga att kasta bensin på elden och leta upp partikamrater som öppet kritiserar, man ser bara ena sidan än så länge och jag tror inte de ger upp innan de med alla medel försökt räta upp gubben någorlunda innan de eventuellt sparkar honom.
Omöjligt att som privatperson utan särskild insyn värdera det som pågår, själv har jag fått uppfattningen att han antingen agerat omoraliskt eller extremt klantigt (förmodligen det föregående), och inte gjort något som är strikt lagvidrigt men möjligen fuskat i en gråzon.
![]() ![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Man måste bara kommentera den hyfsade häxjakt som AB omgående drar igång.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/ju...cle13759332.ab |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Nere i 1,5 på att han avgår nu på unibet....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Sharpest
|
![]()
Samtidigt har media förlöjligat hans anseende hos Svenskafolket att partiet kan anse att han saknar folkets förtroende. Därmed inte sagt att han skulle bli en bra partiledare.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Funderar starkt på att gå in på att han inte avgår innan 31 Oktober till 2.70 på Unibet, tror vi verkligen att han avgår inom 2.5 vecka?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]()
Kanske ska man avstå att lägga ett spel trots allt.
![]() Från ROK - Tobias Holm, jinxarnas konung: Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Håkan Juholt att avgå som partiledare för Socialdemokraterna före 31 oktober 2011.
Ja 1,40 Nej 2,70 Kan ju vara så att många som vill att han ska avgå lägger en slant på ja. Undra om sossarna med kort varsel kan hitta någon som vill bli ny partiledare. Det har ju funnits en del som tackat nej till den posten tidigare. 2,70 låter inte så dumt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Agent (Sanna): “Något annat jag kan hjälpa dig med?” Så 3 års låsning utav kapital med risk för push om de inte vinner valet. Helt klart urusla förutsättningar för spelet då. M vinner igen ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]()
Känns väl kanske 50/50. Tidsfristen är som sagt rätt knapp imo. Får också prova en slant på att han stannar kvar!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
På tal om att låsa pengar
![]() Ladbrokes Harper Beckham To play major league womens soccer in USA before 2035 15/1 To captain USA/England Women International before 2035 66/1 To play in Womens Premier League before 2035 50/1 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Personligen tycker jag nästan det är mer värde i 2.7 på att han lyckas klösa sig fast till efter 31a. Han är körd, men han kommer kämpa emot för att få behålla sina 144.000 i månaden.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#31 |
![]()
http://www.socialdemokraterna.se/Med...-Carin-Jamtin/
Carin Jämtins utspel är ganska vågat... Vad hon säger är att även om vi har partikamrater med låg moral, ja kanske till och med är kriminella, så måste vi hålla ihop!? Jösses... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]()
18:00
Håkan Juholt att avgå som partiledare för Socialdemokraterna före 31 oktober 2011 Kommer det att hända? Vinnare Ja 2,20 Nej 1,60 ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
![]() Citat:
Så här karismatisk är Jämtin. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
haha Jag tycker 1.10 vore bra odds! Får sluta med trav och spela på Juholt istället
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
1.90-1.80 senaste noteringen.
![]() Ni som tradar på Betfair kan ju lägga ner det och logga in där det verkligen svänger. ![]() edit: 1.75-1.95
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Wagner den 2011-10-13 klockan 16:54. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Snackade med en tjejkompis som sitter i styrselsen i Örebro Län.
"Jag tror inte han kommer få vara kvar, men jag hoppas han blir kvar." Samtidigt så påtalar hon att det inte finns något starkt namn bakom honom som kan ta över, så det är väl hans räddning antar jag.
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Vart hittar man oddsen på Betfair ?
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Det finns nog inga. Var det jag menade, ingen behöver BF så länge Juholt finns kvar.
1.62-2.15 ![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Nu verkar spelet vara borta.
Senast redigerad av Corner den 2011-10-13 klockan 18:59. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
Juholt själv är av en annan åsikt. ![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
Fick kliva in på 1.68 på paf...känns som ett värdebet hur som helst. Vinst om han avgår...valvinst om han sitter kvar
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#44 | |
![]() Citat:
![]() Sen var det begreppet avgå. Vägrar han kliva åt sidan så räknas han förmodligen som partiledare tills dom har lyckats få iväg köttberget på något annat vis. Och det kanske dom inte fixar på knappa 3 veckor. Kan vara därför UB erbjuder 1.68 fast spelet rent mänskligt känns avgjort. Förmodligen får han sämre fallskärm om han går frivilligt och det är därför han klamrar sig fast vid masten. karln är ju ekonomiskt lagd, ingen kan säga något annat. ![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Eftersom mannen med klart psykopatiska drag tydligen vägrar "ge upp" själv så kanske det här blir lite knivigt? Om partistyrelsen kräver hans avgång och sidsteppar honom och sätter in en ersättare hur blir det då?
Enligt stadgarna kan bara en partistämma avsätta en partiledare och besluta om en annan... Void? ![]() Eller har bolagen både hängslen och livrem här och dikterar villkoren lite som dom själva vill? ![]() ![]() Om han sitter kvar efter den sista så cashar dom in och garvar oss spelare i ansiktet men om han blir "avsatt" så har han ändå inte avgått och då blir det void eller lång näsa och cash för bolagen ändå? Skumt läge.... Senast redigerad av doob den 2011-10-13 klockan 19:59. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#46 | |
![]()
Det här tar aldrig slut..
Citat:
Hur fan ska det se ut? Han avgår av privata skäl, blir landshövding och sen är allt glömt? ![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Ladbrokes
Håkan Juholt är inte partiledare för (S) okt 30 2011? 3ggr pengarna Har jag missat nåt är det möte dygnet innan? Hallå de har 3 ggr vad är det som är fel, kom igen nu???? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
fel post
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Wagner den 2011-10-13 klockan 20:42. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 | |
![]() Citat:
![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
Hoppas tomten sitter kvar, då är det bara att gå all-in på alliansen i nästa val
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Tunga namn gör idag sin röst hörd! Spelet känns fortfarande bra!
![]() http://www.aftonbladet.se/nyheter/ju...cle13779528.ab |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Verkar som att dom suger på beskedet i väntan på åklagarbeskedet. Lite oroväckande då det med största sannolikhet inte kommer bli något åtal och att förundersökningen läggs ned.
Blir han kvar då? Om inte, va fan väntar dom på? ![]() 3.50 på att han sitter kvar hos Unibet. ![]()
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Besked från VU's möte idag:
"Juholt vill fortsätta!" ”Vi är i en besvärlig situation. Många är ledsna och svikna, men i och med Juholt vill fortsätta så stöttar vi honom i hans arbete.” ”Ett helt enigt VU har ställt sig bakom det här” ”Om vi inte trodde att han kunder återupprätta förtroende så skulle han inte fortsätta” "Väldigt viktigt möte och vi är medvetna om de starka reaktioner som finns ute i landet..." "...men Håkan vill och orkar åka ut i landet." "Vi har inga besked från åklagarmyndigheten än." Alla tre representanterna ifrån VU säger samma sak om och om igen. Att de har fortsatt förtroende för sin ledare. Ser alltså ut som att Håkan sitter kvar ett tag till och mitt spel på att han sitter kvar den 31 oktober till 2.60 gånger pengarna lever i allra högsta grad ![]() EDIT: "Mikael Damberg sa att det naturligtvis kan ändras om det är så att åklagarmyndigheten kommer fram till att ett brott begåtts.", just nu ser det ut som att endast en riktig brottsmisstanke kan göra att han hoppar av nu Senast redigerad av Norrman90 den 2011-10-14 klockan 15:34. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Mitt tips just nu är att spel på att han sitter kvar den 31 oktober till 3.00 gånger pengarna på Unibet, det spelet ser enormt bra ut just nu!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Just nu toppar aftonbladet.se med "JAG FORTSÄTTER" han ska även hålla presskonferens inom kort..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Juholt vägrade avgå och då hade verkställande utskottet inget annat val än att ge sitt fulla stöd. Eniga var dom också. Humor?
![]() Ja satan i gatan, det här är inte över på långa vägar. Förundersökningen läggs ner (givetvis) men det visste dom redan om innan dom blev "eniga". Någon som tror dom chansade? Och det helt eniga utskottet hade bara en timme efter enigheten blivit fullständigt eniga om det motsatta. Nää, så dumma är inte ens politiker. Och vinnare är.. (Nej, inte alliansen) ![]() Spoiler:
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
Tror ni den här killen dyker upp igen?
![]() Spoiler:
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 | |
![]() Citat:
![]() Men VU har väl inget val. Gubbfan vägrar och då blir det enighet och fullt stöd, fast dom helst ville koka han i olja. Snacka om pajaserier.
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#61 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
Kanon Juholt, sitt kvar! Du är Alliansens bästa valarbetare
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |