|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-28, 22:22 | #1 |
UFC Live: Cruz vs. Johnson
Main card
Bantamweight Championship: Dominick Cruz (c) vs. Demetrious Johnson Heavyweight bout: Pat Barry vs. Stefan Struve Welterweight bout: Anthony Johnson vs. Charlie Brenneman Lightweight bout: Matt Wiman vs. Mac Danzig Preliminary card Lightweight bout: Yves Edwards vs. Rafaello Oliveira Lightweight bout: Michael Johnson vs. Paul Sass Bantamweight bout: Mike Easton vs. Byron Bloodworth Lightweight bout: Shane Roller vs. TJ Grant Welterweight bout: Josh Neer vs. Keith Wisniewski Bantamweight bout: Walel Watson vs. Joseph Sandoval Min första tanke är cruz,johnson och wiman i en trippel. Vad tror ni? Finns det ens ett intresse för UFC här? Vet att det var ett par för ett bra tag sedan som lirade varje helg men dom verkar ha försvunnit. |
|
2011-10-05, 03:10 | #2 |
Trist att det inte finns något intresse. Jag kan meddela att jag kamma hem en del pengar i lördags.
|
|
2011-10-05, 22:46 | #3 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
Intressant att Frankie Edgar är favorit trots att han aldrig tidigare vunnit mot Maynard i deras tva förra möten. Tror att Maynard by decision är det bästa spelet pa maincardet (hittar den till ca 3,0).
I övrigt tror jag alla favoriter pa huvudkortet vinner. Ser inga direkta underdogodds som är intressanta den här gangen, sa avstar spel, förutom min "räntetrippel" (Aldo, Sonnen och Guillard).
2011-10-12, 14:42 | #4 | |
Citat:
|
||
|