|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-07-14, 04:16 | #1 |
2011-07-14 T-Voeckler - Övriga (Tour de France)Datum: 2011-07-14 Tid: 11:20 Sport: Cykel Land: Frankrike Liga: Tour de France Match: T-Voeckler - Övriga Period: ft Spel: Övriga Insats: 20 Odds: 1.32 Bolag: Betfair Motivering: Tour de France börjar på allvar idag! http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1200/etape_par_etape.html T.Voeckler ska INTE bära den gula ledartröjan efter etapp 12! Han har brännt en hel del krut på etapp 9 och 10, det kommer straffa sig BIG TIME, de stora kanonerna som ska slåss om totalsegern kommer kliva in i handlingen och dessutom kommer många som e kåta på etappsegern rycka en hel del i utbrytningsgrupper. T.Vockler fick stryk med 27 minuter förra året när det var HC berg för första gången på etapp 14. HC berg e riktigt branta och låååååååååånga. Den första bergsetappen förra året på etapp 8 UTAN HC berg med två kategori 1 berg(kategorin under HC) torskade Voeckler med dryga 14 minuter 42. VOECKLER Thomas 151 BBOX BOUYGUES TELECOM 38h 11' 54" + 14' 45". Jag tror Andy Schleck och grabbarna slår Voeckler med MINST 10 minuter. Jag tror totaltvåan L.L Sanchez som e 1:49 efter Voeckler slår fransmannen Voeckler med minst 3 minuter. Polletterna åker in och jag hoppas på Fläskfilé ikväll med ett par glas iskallt vitt i ett hett Singapore! Ta dock inga finaxlån för i idrottens värld kan allt hända men jag vet inte var han ska få krafterna ifrån, han e klasser sämre än de stora kanonerna och hans team suger i bergen. |
|
2011-07-14, 17:24 | #2 |
Voeckler chockade mig! AJAAJAJAJAJ
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|