|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-18, 16:56 | #1 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
2011-03-18 Åker ut 18 Mars: - F, Andersson (Let´s Dance)
Datum: 2011-03-18
Tid: 16:39 Sport: Dans Land: Sverige Liga: Let´s Dance Match: Åker ut 18 Mars: - F, Andersson Spel: Åker ut 18 Mars: Insats: 300 Odds: 3.15 Bolag: Unibet Motivering: Oj, hur motiverar man ett sånt här spel egentligen. Det är Semifinal och veckan innan den stora finalen i Let´s Dance. Handen på hjärtat så skiter jag fullständigt i vad spelbolagen och "experterna" ( som förövrigt är några avdankade skribenter på Aftonbladet som har en halvtaskig utbildning och egentligen skulle vilja skriva riktiga artiklar) tycker. Jag går helt enkelt vem som är mest folkkär. Ett tag var Jessica Andersson inne på sin sista dans och var väldigt osäker ett bra tag, och vi här på sharps m.fl. hade räknat ut henne och förberedde oss på att tjäna pengar på hennes fiasko. Well, vi var lite fel ute då folket tokvände och fick en ny kärlek. Så här går folkets känslor enligt dem kvällstidningar och artiklar jag har plitat ner och Fredagsmys nörd som jag är. Thina Thörner - Den mesta älskade just nu. Har lätt störst fans-grupp, och har till och med fått förfrågan om att åka på dansturné i sommarsverige. Hon är lika folkkär som spriten på en svensk högtid. Jessica Andersson - ja, vad ska man säga om den här tjejen. Man kan väll ha som tum-regel. Är du Schlager veteran så är du älskad av folket, hon var många gånger uträknad under den här tävlingen, men juryn började gilla henne och svenska folket tänkte om. Har dem senaste veckorna blivit Svenska folkets lilla Jessica. Är idag skadad, och har bölat ut två dagar i rad i AB nu, och det är så synd om henne att hon var tvungen att ställa in sin torsdags träning när hon fick titta på o inte kunde dansa. Lita på att de är ett spel för gallerierna och att sympatirösterna som Pascalidou fick för några veckor sen kommer trilla in. Svenska folket tillsammans med juryn skickar Jessica till nästa veckas final. Frank Andersson - Ja vad ska man säga. En stor stark som har varit hans motto tidigare när det kom till dans. Har imponerat på juryn och svenska folket när han har utvecklats och blivit grym på dans. Men hur pass folkkär är killen? Han har väll mestadels skapat sig rubriker när det har varit diverse skandaler kring kille, svenska folket har röstat vidare honom PGA hans dans, men ikväll tävlar han mot två tjejer(allt ska vara så jävla jämnställt) som är extremt folkkära just nu, svenska folket skickar vidare sina nya favorittjejer istället? Hur svenska folket tänker och resonera är jag ganska säker på. Då vi chips-narkomaner som sitter och tittar vecka efter vecka och har knarkat Mellofestival och let´s Dance i flera veckorstid och vi som kollar på Körslaget imorgon inte har en aning om dans. Efter att vi har tryckt i oss veckans dos av tacos , så slår vi ner oss med fredagsmyset och röstar på personer och inte på dans. Kvällens största hot mot mitt spel ikväll blir Juryn, hur resonerar och tänker dem ikväll, ingen vet men att jag har oddsen på min sida och ett rejält överodds i fickan vet jag i alla fall. Lycka till ni som följer mig ! Med vänliga Hälsningar ! //Den Chips,Cola,Redbull,tacos-ätande,fredagsmys-narkomanen ! |
2011-03-18, 23:13 | #2 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781100 Favorit Stats: 6 - 3 - 0 ROI: 101.56% Vinstprocent: 67.00% |
Ouch gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tina Thörner åkte imponerande ut, jag skyller på juryns extrema favoritskap på Alkisen.
Tyckte nästintill allt pekade på att Frank Andersson skulle lämna men men, har man en jury och tv-program som är jävig så har man. Och ja, jag skyller på rigg i det här fallet