Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-03, 11:54   #76

Kefts avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 283
Standard

Finland har haft bra skidor genom hela tävlingen. Jag ryggar också Finland 4.25 @bet365.
Keft är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 12:01   #77

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Haag är inte ur form utan det har varit skidorna som spökat i Sverige. Nu verkar de ha hittat var problemet fanns och antagligen kommer de ha bra skidor i dag också.

Att de ska vara trötta efter gårdagens tävling kan ni glömma, det enda som kommer påverka är det mentala i att orka ladda om och hur ett guld påverkar. Blir det en mental lättnad eller blir det en mental hunger efter mer? Fysiskt kommer loppen i går inte att sitta i benen.

Jag har själv varit inne på att Finland ska växla först men har avstått spel hittills, lite sämre skidor och man är helkörd på de klassiska sträckorna.

Frågan är hur det svenska laget tagit guldet i går, när vi vet svaret på det är det enklare att värdera oddsen.

Det sitter garanterat i benen kan jag lova. Det är skillnad på Muranens kropp idag och Idas kropp. Du får inget svar av kroppen när tempot skruvas upp utan är stum.

Har själv hållt på med idrott på nationell nivå och vet detta själv när man haft ett tufft lopp dagen innan. Sen så har Ida inte bara kör gårdagens lopp utan deltagit i allt som körts. Det har inte Muranen.

Om du tror som du gör så kan du inte själv ha idrottat nån gång i fysiskt krävande sport?

Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 12:04   #78
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Det sitter garanterat i benen kan jag lova. Det är skillnad på Muranens kropp idag och Idas kropp. Du får inget svar av kroppen när tempot skruvas upp utan är stum.

Har själv hållt på med idrott på nationell nivå och vet detta själv när man haft ett tufft lopp dagen innan. Sen så har Ida inte bara kör gårdagens lopp utan deltagit i allt som körts. Det har inte Muranen.

Om du tror som du gör så kan du inte själv ha idrottat nån gång i fysiskt krävande sport?

Det är skillnad på världseliten och enbart hög nivå. Kroppen återhämtar sig sjukt mycket snabbare ju bättre tränad du är. Det kommer påverka så extremt lite att di övervärderar detta - enligt mig. Det handlar mer om det mentala än det fysiska.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 12:07   #79

Standard

Vi får se klockan 14.00 Enda chansen för Ida är att det går ruggigt sakta. Men så dumma är inte Longa, Skofterud och Muranen att de bjuder in Sverige.

Sen är det klasskillnad redan i grunden på dessa 2. Muranen är en topp 10 klassisk åkare på distans. Ida är ok på längre men inte mer. Hon är sprint rakt igenom.

Sverige är långt efter till växling om loppet går som jag ser i huvet.
Gammal 2011-03-03, 12:08   #80

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1375
Standard

Citat:
Jo hon var med i en stafett i WC vet jag när jag spelade på Italien mot nån lag..Då var hon i bra form och gjorde det bra! De hade precis samma lag då och skillnaden var att Confortola hade startsträckan och hon var med bra till växling..
I år har inte Confortola kört ngn stafett nej, och inga lopp överhuvudtaget. i Rybinsk körde de med Geunin och i La Clusaz strax innan jul körde de me De Martin. Best of luck med liret dock, har oxo den headen, bara tycker 2.90 är pass till skillnad från de odds som fanns i morse.
zorro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 12:14   #81

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zorro Visa inlägg
I år har inte Confortola kört ngn stafett nej, och inga lopp överhuvudtaget. i Rybinsk körde de med Geunin och i La Clusaz strax innan jul körde de me De Martin. Best of luck med liret dock, har oxo den headen, bara tycker 2.90 är pass till skillnad från de odds som fanns i morse.
Blandade ihop henne med Genuin! Det var i Gällivare jag hade Italien mot Tyskland och de vann med Follis spurt.

Jag har inte spelat Italien vs Sverige men om du säger det fanns 4 ggr så finns ju inget värde spela 2.90 då.
Gammal 2011-03-03, 14:18   #82
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Vi får se klockan 14.00 Enda chansen för Ida är att det går ruggigt sakta. Men så dumma är inte Longa, Skofterud och Muranen att de bjuder in Sverige.

Sen är det klasskillnad redan i grunden på dessa 2. Muranen är en topp 10 klassisk åkare på distans. Ida är ok på längre men inte mer. Hon är sprint rakt igenom.

Sverige är långt efter till växling om loppet går som jag ser i huvet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+2)
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 21:16   #83
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Självgoda personer med inlägg som bara är till för att provocera är inte önskvärt på Sharps. Du har varit farligt nära att bli avstängd för personliga påhopp förut men detta var droppen. 1 veckas avstängning.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 21:21   #84

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4872
Standard

Detta var ingen rimlig avstängning.
jaroiten (+1), Kirtap (+1)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-03, 21:31   #85
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Detta var ingen rimlig avstängning.
Det har byggts upp under en lång tid och detta var som sagt bara det som fick bägaren att rinna över.

Vill du diskutera det vidare får du ta det över PM, denna tråden ska fortsättningsvis handla om Skid-VM i Norge och ingenting annat. Off-topic inlägg kommer att belönas med sedvanliga varningar.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
kingscania (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 11:47   #86

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 567
Standard

Funderar att spela följande på dagens stafett.

Frankrike före Schweiz H2H 8u
Tjeckien före Schweiz H2H 7u
Frankrike före Tjeckien H2H 5u

Efter att ha titta på startlistan för lagen och jämfört lite tidigare prestationer så väljer jag att spela dessa 3 spel på Pinnacle. Kör bara singlar och ser största chans för vinst är Frankrike mot Schweiz, En Cologna ur form och som verkar ha haft problem med både valla och sjukdomar tillför inget till ett redan svagt staffetlag.

Kommentera och upplys gärna om Ni har bra info. som Ni kan dela med Er innan starten.

BOL!
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 11:48   #87

Sharp$: 567
Standard

Frankrike före Schweiz H2H 8u 1.57
Tjeckien före Schweiz H2H 7u 1.64
Frankrike före Tjeckien H2H 5u 1.73

Efter att ha titta på startlistan för lagen och jämfört lite tidigare prestationer så väljer jag att spela dessa 3 spel på Pinnacle. Kör bara singlar och ser största chans för vinst är Frankrike mot Schweiz, En Cologna ur form och som verkar ha haft problem med både valla och sjukdomar tillför inget till ett redan svagt staffetlag.

Kommentera och upplys gärna om Ni har bra info. som Ni kan dela med Er innan starten.

BOL!

Senast redigerad av Dompa den 2011-03-04 klockan 12:03.
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 11:53   #88

Rejss avatar

Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dompa Visa inlägg

Frankrike före Schweiz H2H 8u
Tjeckien före Schweiz H2H 7u
Frankrike före Tjeckien H2H 5u

BOL!
Släng gärna in dina odds också så blir det lättare att bedöma direkt om det är värt eller inte...

Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 12:14   #89

Sharp$: 96
Standard

Några idéer kring förstasträckan idag? Är ganska nollad själv på skidor men gillar att titta så en tv-peng vore nice.
arnestefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-04, 12:32   #90

SweetSweeps avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 231

2012
Stats: 21 - 5 - 0
ROI: 246.50%
Vinstprocent: 80.77%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av arnestefan Visa inlägg
Några idéer kring förstasträckan idag? Är ganska nollad själv på skidor men gillar att titta så en tv-peng vore nice.
Jag spelade en liten peng på Norge som ledare efter förstasträckan till 6 ggr pengarna. Sundby har fin form och vill säkerligen växla först på hemmaplan.
SweetSweep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td