Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-26, 02:12   #91

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Finns ju inte en chans att Vanessa åker ut på söndag efter Rozas senaste geni drag mot stackars Roddan.. Nej, ut med det jävla packet så man kan fortsätta kolla på bb!
Eller så ser man det som så här. Det Roza gjorde, är det bra eller dålig tv? Rent publikmässigt?

Tror faktiskt hon hade det lite i åtanke eftersom hon gått och tjatat hela jävla veckan lång om att ifall hon mot förmodan blir nominerad så åker hon på söndag. Hon tänker då, "jag rör om lite i grytan, ställer till med lite jävelskap så jag har större chanser att få stanna".

Jag tror att Vanessa åker ut på söndag. Gillar verkligen inte henne, Roza är jobbig men det är hur som bra tv. Folk vill se sådant här.

Då står det ju mellan tittarna som gillar storbråket mellan Vanessa/Katerina och de som gillar bråket mellan Roza/Roddan. Jag tror att det väger över till Rozas fördel för det är "bättre" tv.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 02:16   #92
Webmaster

marss avatar

Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Eller så ser man det som så här. Det Roza gjorde, är det bra eller dålig tv? Rent publikmässigt?

Tror faktiskt hon hade det lite i åtanke eftersom hon gått och tjatat hela jävla veckan lång om att ifall hon mot förmodan blir nominerad så åker hon på söndag. Hon tänker då, "jag rör om lite i grytan, ställer till med lite jävelskap så jag har större chanser att få stanna".

Jag tror att Vanessa åker ut på söndag. Gillar verkligen inte henne, Roza är jobbig men det är hur som bra tv. Folk vill se sådant här.

Då står det ju mellan tittarna som gillar storbråket mellan Vanessa/Katerina och de som gillar bråket mellan Roza/Roddan. Jag tror att det väger över till Rozas fördel för det är "bättre" tv.
Tveksamt ändå Om man nu är en sådan person som verkligen lägger pengar på att rösta på skiten så undrar jag om man verkligen ser på det på det sättet, dvs vad som är bra tv eller inte. Tror dem mer röster med "hjärtat" Med det sagt är det ändå svårt som fan å säga vem av dem som kommer åka.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 02:19   #93

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Tveksamt ändå Om man nu är en sådan person som verkligen lägger pengar på att rösta på skiten så undrar jag om man verkligen ser på det på det sättet, dvs vad som är bra tv eller inte. Tror dem mer röster med "hjärtat" Med det sagt är det ändå svårt som fan å säga vem av dem som kommer åka.
Det är förvisso sant, jag kommer då aldrig rösta på BB. Förutom kanske ett SMS om Sara skulle råka bli nominerad någon vecka för att visa mitt stöd.
Gammal 2011-03-26, 03:21   #94

mackyyys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Det är förvisso sant, jag kommer då aldrig rösta på BB. Förutom kanske ett SMS om Sara skulle råka bli nominerad någon vecka för att visa mitt stöd.
Hehe, du har ändå ingen chans där Trodde mer Vanessa var din cup of tea. Få inte SMS-tumme bara
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 14:33   #95

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Hehe, du har ändå ingen chans där Trodde mer Vanessa var din cup of tea. Få inte SMS-tumme bara
Äh, FU man! Den killen är bara äcklig.
Gammal 2011-03-26, 14:52   #96

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Finns det någon som helt ärligt kan säga att det Roza gjorde var "bra tv"? Jag ville mutea tv'n och dra täcket över huvudet när jag såg hur hon skämde ut sig själv. Hennes röst skär förövrigt in i mina öron på ett sätt som jag inte trodde var möjligt. OTROLIGT jobbig. Att någon skulle rösta på henne för det där har jag väldigt svårt att tro.

En väldigt vilsen och förvirrad tjej skulle jag vilja säga. Hoppas hon åker ut och aldrig mer visar sig i tv igen, för sitt eget bästa.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-02, 01:14   #97

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

http://play.bigbrother.se/bigbrother...ideoid=1561320

Klassiker!
Gammal 2011-04-02, 01:29   #98
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:

Klassiker? Något mer pinsamt får man leta efter... Herregud, till och med jag skämdes för deras skull...!

Detta är verkligen fjortistv, "at its best"!

Buurp, spydde lite i munnen där...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-02, 07:54   #99

Rejss avatar

Sharp$: 4408
Standard

Jag instämmer, Humle och Dumle är en riktig klassiker

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-03, 22:15   #100

jaroitens avatar

Sharp$: 3307

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Bet24 bjuder på en ny dubbel.. Gurkan stannar längre än Roza (1.10) och Sonia längre än Vanessa (1.85) ger ett sammanlagt odds på 2.04.

Gurkan/Roza är ju i princip ränta (oddset visserligen därefter men nu menar jag verkligen nästan ränta..) Och Sonia känns lite mer omtyckt än Vanessa. Vanessa och Katarina har ju inlett ett krig och Katta kommer ju vara imun några veckor nu så de försöker väl plocka Vanessa ur spelet under tiden.
Satt den med.

Kille vs. tjej spelet ser också bra ut.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-11, 12:34   #101

Flickvaens avatar

Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Gurkan vinner till 2.75 är taget, allt annat än vinst för honom hade ju varit en skräll
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-11, 13:15   #102

wallezs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3983
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickvaen Visa inlägg
Gurkan vinner till 2.75 är taget, allt annat än vinst för honom hade ju varit en skräll
Håller också Gurkan som stor favorit, alla i huset verkar gilla honom och även tittarna, iaf jag
Vilket bolag spelade du på?
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-11, 14:29   #103

Sonnys avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1804
Standard

Håller tyvärr inte med er angående Gurkan. Läser man på olika forum så verkar Gurkan tappat rätt mycket popularitet jämfört med den popularitet han hade de första veckorna i huset. 2.75 i odds är på tok för lågt enligt mig. Tror att det är minst 3-4 stycken i huset som har minst lika stor chans att vinna.

Jag har själv ett spel på Gurkan som jag tog när han satt i glashuset så jag hoppas att han vinner, men jag börjar allt mer tvivla på att så blir fallet.

Ni som vill spela på Gurkan eller på någon annan kan hur som helst göra det på Bet365.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-11, 14:55   #104
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Jag känner också att Gurkan har tappat i popularitet. Tror helt enkelt det beror på att han inte riktigt är den där pajasen som han var i början. Håller ni med? Annars tror jag att Simon och Martin har bra chans att vinna. Martin är ju populär hos tjejerna och Simon går ju hem hos folket på någon vänster. Har inte sett oddsen dock.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-11, 15:28   #105

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 4184
Standard

I princip varenda tjej jag diskuterat BB med håller på Katerina, jag kan inte förstå varför men tydligen går hon hem hos tjejerna. Att hon klarat en mängd utröstningar tyder väl också på det.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td