Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-06, 23:53   #1
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Handboll: Kiel - Ahlen-Hamm


Kiel - Ahlen-Haam +10.5 mål
---> 1.85 @ Unibet

Mycket bra odds med tanke på att Kiel inte kommer vinna med 11 bollar mot Ahlen. Motivering finns på min blogg

/edit by KP, motiveringen lyder:

Här möter Ahlen-Hamm ett av Tysklands absolut bästa handbollslag. Det är även ett av europas bästa klubblag senaste 10 åren. I vanliga fall skulle jag inte spela emot Kiel i handbollen men idag kan jag inte låta bli. HSG Ahlen-Hamm har mött 3 av topplagen i ligan de senaste 6 matcherna och har inte förlorat med mer än 5 bollar. Det lär inte ändras idag heller. De kommer med stor sannolikhet förlora mot Kiel men inte med 11 bollar. Jag ser inte hur Kiel ska kunna vinna över Hamm med en så stor marginal. 1.85 känns som ett bra odds.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X

Senast redigerad av Qirren den 2011-02-07 klockan 01:29.
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 23:57   #2
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag var tveksam till spel , men efter detta EMINENTA inlägget går jag all-in!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 23:57   #3
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Men alltså, allvarligt talat?

Skriver du bara för att ragga läsare till din blogg kan du ju täppa igen korvlådan omgående!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 23:58   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Ja, posta motiveringarna i tråden eller skit i att posta alls. Ingen idé att försöka med någon slags gratisreklam här.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 00:08   #5
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ber om ursäkt. Ni har helt rätt.

Här möter Ahlen-Hamm ett av Tysklands absolut bästa handbollslag. Det är även ett av europas bästa klubblag senaste 10 åren. I vanliga fall skulle jag inte spela emot Kiel i handbollen men idag kan jag inte låta bli. HSG Ahlen-Hamm har mött 3 av topplagen i ligan de senaste 6 matcherna och har inte förlorat med mer än 5 bollar. Det lär inte ändras idag heller. De kommer med stor sannolikhet förlora mot Kiel men inte med 11 bollar. Jag ser inte hur Kiel ska kunna vinna över Hamm med en så stor marginal. 1.85 känns som ett bra odds.

Detta är min motivering
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 03:40   #6
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 300
Sharp$: 25014

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

fel post
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-07, 04:46   #7
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3466


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg
Ber om ursäkt. Ni har helt rätt.

Här möter Ahlen-Hamm ett av Tysklands absolut bästa handbollslag. Det är även ett av europas bästa klubblag senaste 10 åren. I vanliga fall skulle jag inte spela emot Kiel i handbollen men idag kan jag inte låta bli. HSG Ahlen-Hamm har mött 3 av topplagen i ligan de senaste 6 matcherna och har inte förlorat med mer än 5 bollar. Det lär inte ändras idag heller. De kommer med stor sannolikhet förlora mot Kiel men inte med 11 bollar. Jag ser inte hur Kiel ska kunna vinna över Hamm med en så stor marginal. 1.85 känns som ett bra odds.

Detta är min motivering
lät som en dålig motivering, hur är det med skador? historik? spelschema? du går ju bara på vad 3 andra lag har presterat som egentligen inte har nått med denna matchup att göra, jämför lagen som MÖTS.
du säger att dom bara har förlorat med 5 bollar som mest, men trender bryts, kanske händer det idag? tänk så möter dom ett uselt lag om 3 dagar som dom har stor chans att vinna emot, tänk så skiter dom i denna matchen i och med att dom vet att dom kommer förlora?


bara lite tiips!
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker

Senast redigerad av snooze den 2011-02-07 klockan 04:53.
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 01:31   #8
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3466


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kiel vann med 11 bollar
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iamaweakishspeller (+1), Rejs (+1)
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 18:14   #9
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 573
Sharp$: 4358
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
kiel vann med 11 bollar
Det är ofta inte okej att vara spydig eller skadeglad.
Men det var ju faktiskt lite komiskt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td